[quote]
thebeast4000 - 12 april 2020 om 15:02
"ZUID12
dat is de grootste smoes die ik tot nu toe gehoord heb. feit is dat er een referendum gehouden is, zowel bij die europese grondwet als bij de toetreding van de oekraine, in beide gevallen was de meerderheid van de stemmers tegen en was het referendum geldig. dat de politiek zich dan er afmaakt met een velletje wat ze bijvoegen slaat dan nergens op, dat is een minachting van de democratie en van het volk. ik ga je nu niet vertellen waarom het een fout is geweest om die buitenlandse mijnwerkers hier te houden, lijkt me beter dat we dat laten rusten."[/quote]
Beast
Je hebt er dus 0 weet van, er is weldegelijk een verschil tussen de de referenda's
2
De meeste burgers hedden fatsoendelijke uit leg en men dacht ach het komt wel goed
3
De dienstpicht is formeel niet afgeschaft idn nodig kunnen ze iedereen 18+ weer oproepen.
4
Ik wacht nog áltijd op een antwoord waarom het fout is dat oa Italianen hier zijn gebeven
Die hebben zich wel aangepast was ook niet moeilijk
Om ze weer terug te sturen na ongeveer 20jaar werken in de mijnen dat zou pas fout zijn,gelukkig bleven ze hier