AllesKumpWeerGood schreef:
Er ik ook interesse in meerder spelers; Nisbet, Kruiver, Treichel denk ik bij een mooi bod zou ik hun laten gaan :)17 juli 2026 om 18:21
Zelf zou ik Nisbet niet laten gaan nu, tenzij er een bedrag wordt geboden waar we geen nee tegen kunnen zeggen. Roda heeft nog een optie op hem dus een verkoop volgend jaar zomer levert de club nog steeds geld op. Mits hij zijn sportieve prestaties van vorig seizoen kan voortzetten uiteraard. Is daarnaast gewoon een hele belangrijke speler voor dit elftal.
Treichel en Kruiver lopen volgend jaar gratis de deur uit. Een verkoop van Kruiver zou ik zeker overwegen. Zijn vervanger hebben we al in huis (Marsman).
Treichel zou ik toch niet zomaar verkopen. Vergeet niet hoe belangrijk een goede, betrouwbare keeper is. Dat hebben we 2 seizoenen geleden wel gezien. Voordeel met Treichel is dat hij vorig seizoen bijna het hele seizoen met de 4 verdedigers heeft samen gespeeld die hij nu ook weer voor zich heeft. Daarnaast vind ik Treichel een prima keeper voor ons. Geen topper, maar gewoon prima.
Zelf hoop ik dat er belangstelling is voor Muller. Die lijkt het dit seizoen te moeten doen vanaf de bank. Is afgelopen 2 seizoenen basisspeler geweest en recent nog een jaar verlengd. Gezien het feit dat hij 2 seizoenen op rij basisspeler is geweest, is het aannemelijk dat zijn salaris omhoog is gegaan tijdens zijn recente verlenging. Zou zonde zijn om een relatief "dure" speler op de bank te hebben zitten, en hij voetballend ook nog eens weinig toevoegt op het middenveld.
Het is echt te hopen dat Servais deze zomer Lajud en Leijten van de hand kan doen. Desnoods gratis, maar met het salaris van die 2 kun je echt wel een prima speler (zgn knaller) halen. Heb het idee dat Lajud ook best wel wat salaris gestort krijgt elke maand. Is vorig seizoen last minute door Servais binnen gehaald als RV voor de basis. Speelde in seizoen 24/25 in de eredivisie van Griekenland en heeft daar bijna geen wedstrijd gemist. En was natuurlijk vorig jaar zomer nog International van Libanon. Zal hier denk ik boven gemiddeld verdienen en dat geld kun je veel beter spenderen aan een creatieve speler die wél kwaliteiten heeft om het verschil te kunnen maken in de wedstrijd.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid