Nisbetondingen
FrankArnoldson schreef:
Herman Nisbetondingen Haha.. Ik zeg nergens dat dit een voorschot op het kampioenschap is. Het verschil is echter dat Alemannia al maanden wist dat ze Gindorf gingen verliezen. Hier wordt op voorgesorteerd en al snel... Lees het volledige bericht hier
17 juli 2026 om 10:09

Roda kan ook de eerste de beste 3 aanvallers binnen halen om zo te doen alsof de aanvallende problemen zijn opgelost. Dat zij dat al maanden wisten is ook niet waar aangezien ze geprobeerd hebben hem te behouden. Ook vind ik het niet raar dat er geen vervanger is van het niveau Ouaissa die jongen gaat hopelijk in het Nederlands elftal spelen. Met Griffith creativiteit vertrokken? Denk dat iedereen het ermee eens is dat die in alles te kort kwam. Transferbeleid is in Aken niet beter, hadden vorige zomer ook geen goeie selectie is dat zij het geld hebben om in de winter flink te versterken. Stonden eerste seizoenshelft kort bij degradatie.
gisteren om 10:24 - 17 juli 2026 om 10:24 # 417259
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 24 juli 2026 om 00:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Alemannia Aachen

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement