RodaRambo schreef:Rodaforlife045 schreef:Sami zal nooit tegen Roda zover gaan als Van Bommel destijds bij Jong AZ. Dat geloof ik nooit. Gewoon omdat het ook gewoon nergens om gaat. ALS hij al zou meespelen.
Bij PSV keert Sami Ouaissa naar verwachting op korte termijn terug in wedstrijden. Vermoedelijk nog niet meteen bij PSV 1, maar eerst bij Jong PSV En wij spelen volgende week tegen Jong Psv… Zou hij dan meedoen?👀2 oktober 2026 om 18:052 oktober 2026 om 19:18

Rodaforlife045 schreef:
Bij PSV keert Sami Ouaissa naar verwachting op korte termijn terug in wedstrijden. Vermoedelijk nog niet meteen bij PSV 1, maar eerst bij Jong PSV En wij spelen volgende week tegen Jong Psv… Zou hij dan meedoen?👀2 oktober 2026 om 18:05

Rodaforlife045 schreef:
Bij PSV keert Sami Ouaissa naar verwachting op korte termijn terug in wedstrijden. Vermoedelijk nog niet meteen bij PSV 1, maar eerst bij Jong PSV En wij spelen volgende week tegen Jong Psv… Zou hij dan meedoen?👀2 oktober 2026 om 18:05

Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.

BramBuijssen schreef:SchaesbergKoempel schreef:En dat komt ongeveer uit op hoeveel man?BramBuijssen schreef:Autocombi is uitverkocht en er rijden 8 bussen.
Weet iemand toevallig hoeveel uit fans er zondag mee gaan?1 oktober 2026 om 19:231 oktober 2026 om 20:231 oktober 2026 om 20:28

SchaesbergKoempel schreef:BramBuijssen schreef:Autocombi is uitverkocht en er rijden 8 bussen.
Weet iemand toevallig hoeveel uit fans er zondag mee gaan?1 oktober 2026 om 19:231 oktober 2026 om 20:23

BramBuijssen schreef:
Weet iemand toevallig hoeveel uit fans er zondag mee gaan?1 oktober 2026 om 19:23

Frank123 schreef:
Nou mannen. Het word een lastige pot zondag, de spelersbus is kapot! Hebben de spelers tegenwoordig nog een auto van de club? Anders word het met de trein! Kunnen ze wel lekker paar halve liters drinken op de terugweg na een heerlijke late overwinning!1 oktober 2026 om 19:01

DrHerjod schreef:Roda7United schreef:Ken je het verhaal van Leicester City? Alles kan. We kunnen niks voorspellen.
Je kan Mvv moeilijk als linkerrijtje rekenen, die gaan gewoon rechterrijtje eindigen. Ja nu staan ze 4e, maar als je de sterkte van een team wilt bepalen kijk je toch over een heel seizoen en dan behoren zij niet tot... Lees het volledige bericht hier1 oktober 2026 om 15:231 oktober 2026 om 17:23

Roda7United schreef:
Je kan Mvv moeilijk als linkerrijtje rekenen, die gaan gewoon rechterrijtje eindigen. Ja nu staan ze 4e, maar als je de sterkte van een team wilt bepalen kijk je toch over een heel seizoen en dan behoren zij niet tot... Lees het volledige bericht hier1 oktober 2026 om 15:23

Roda7United schreef:
Je kan Mvv moeilijk als linkerrijtje rekenen, die gaan gewoon rechterrijtje eindigen. Ja nu staan ze 4e, maar als je de sterkte van een team wilt bepalen kijk je toch over een heel seizoen en dan behoren zij niet tot... Lees het volledige bericht hier1 oktober 2026 om 15:23

NoahP schreef:
Komende zondag vvv, zal niet ook gaan analyseren of dit een lastige wedstrijd wordt of niet, wel weer een club uit de top 9. Daar wel een observatie over die ik interessant vindt. Wij hebben samen met de graafschap de... Lees het volledige bericht hier1 oktober 2026 om 10:48

Roda7United schreef:SchaesbergKoempel schreef:Tja, heb je die podcasts geluisterd? Daar werd het door ze alle 3 (fans van Mvv, Vvv en Fortuna) ontkend. Meneer van Fortuna ontkende zelfs zonder te lachen dat de haat van Fortuna supporters naar Roda groter is dan naar Mvv.Roda7United schreef:Hahah dat kan toch niemand ontkennen? Ik vind VVV-Roda altijd zo’n eenzijdige rivaliteit. Daar is het echt de wedstrijd van het jaar en voor ons de minste van drie derby’s.
[quote]425214[/quote] Sommige tribunes zijn nog niet eens 50% vol, bron Venlo zelf. Je roept maar weer eens wat. Nog meer dan 2.000 tickets op een capaciteit van 8.000. Wel leuk wat Roda bij andere Limburgse clubs losmaakt. Eerst bij Mvv en nu bij Vvv. Toch een beetje het Ajax van Limburg, ondanks dat dat in de podcast bronsgroen voetbal gisteren werd ontkend. De week erna zitten er weer 3.000.30 september 2026 om 16:4730 september 2026 om 17:5730 september 2026 om 19:51

Alli schreef:Kaalhei90 schreef:Het gaat mij niet zozeer om angst voor VVV. Ik benoem al weken dat ik vooral zorgen heb over ons eigen aanvalsspel. En die zorgen heb ik niet alleen; nagenoeg iedere Roda-supporter heeft die. Zelfs spelers en trainer beamen... Lees het volledige bericht hierAlli schreef:Waarom ben jij voor elke wedstrijd toch zo angstig? Je doet net alsof we elke week tegen Barcelona spelen terwijl de realiteit is dat het voetbal van de meeste clubs in de KKD heel weinig voorstelt. Zo'n schijterige instelling is juist het probleem waar Roda al jarenlang mee kampt.
Heb VVV een paar keer zien spelen dit seizoen en ben echt aangenaam verrast. Spelen met veel energie en hebben i.t.t. ons aanvallend ontzettend veel diepgang en bewegende spelers. De kracht van VVV is hun aanval. Wat dat betreft zijn... Lees het volledige bericht hier29 september 2026 om 03:1129 september 2026 om 09:271 oktober 2026 om 01:33

Roda7United schreef:Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.Aldus de club waarvan het stadion dichter bij de Duitse grens ligt dan de onze en waarbij de inwoners liever gaan kijken bij Borussia Mönchengladbach dan bij Venlo zelf.30 september 2026 om 16:44

Kaalhei90 schreef:Alli schreef:Waarom ben jij voor elke wedstrijd toch zo angstig? Je doet net alsof we elke week tegen Barcelona spelen terwijl de realiteit is dat het voetbal van de meeste clubs in de KKD heel weinig voorstelt. Zo'n schijterige instelling is juist het probleem waar Roda al jarenlang mee kampt.
Heb VVV een paar keer zien spelen dit seizoen en ben echt aangenaam verrast. Spelen met veel energie en hebben i.t.t. ons aanvallend ontzettend veel diepgang en bewegende spelers. De kracht van VVV is hun aanval. Wat dat betreft zijn... Lees het volledige bericht hier29 september 2026 om 03:1129 september 2026 om 09:27

Sonsane schreef:
Is het zo dat VVV de wedstrijd tegen Roda als wedstrijd van het jaar ziet? Daar heb ik nooit echt iets van meegekregen. Je zou denken dat ze dat eerder met een Helmond Sport zouden hebben aangezien dat zo kort bijelkaar ligt.30 september 2026 om 18:19

Sonsane schreef:
Is het zo dat VVV de wedstrijd tegen Roda als wedstrijd van het jaar ziet? Daar heb ik nooit echt iets van meegekregen. Je zou denken dat ze dat eerder met een Helmond Sport zouden hebben aangezien dat zo kort bijelkaar ligt.30 september 2026 om 18:19

SchaesbergKoempel schreef:Roda7United schreef:Hahah dat kan toch niemand ontkennen? Ik vind VVV-Roda altijd zo’n eenzijdige rivaliteit. Daar is het echt de wedstrijd van het jaar en voor ons de minste van drie derby’s.Maan schreef:Sommige tribunes zijn nog niet eens 50% vol, bron Venlo zelf. Je roept maar weer eens wat. Nog meer dan 2.000 tickets op een capaciteit van 8.000. Wel leuk wat Roda bij andere Limburgse clubs losmaakt. Eerst bij Mvv en nu bij Vvv. Toch een beetje het Ajax van Limburg, ondanks dat dat in de podcast bronsgroen voetbal gisteren werd ontkend. De week erna zitten er weer 3.000.
Vvv -roda jc.......bijna uitverkocht. Bron vvv30 september 2026 om 15:4830 september 2026 om 16:4730 september 2026 om 17:57

Sonsane schreef:

Roda7United schreef:Maan schreef:Sommige tribunes zijn nog niet eens 50% vol, bron Venlo zelf. Je roept maar weer eens wat. Nog meer dan 2.000 tickets op een capaciteit van 8.000. Wel leuk wat Roda bij andere Limburgse clubs losmaakt. Eerst bij Mvv en nu bij Vvv. Toch een beetje het Ajax van Limburg, ondanks dat dat in de podcast bronsgroen voetbal gisteren werd ontkend. De week erna zitten er weer 3.000.
Vvv -roda jc.......bijna uitverkocht. Bron vvv30 september 2026 om 15:4830 september 2026 om 16:47

045 schreef:Roda7United schreef:Ja toch!!! Ik kon er wel om lachen. Maar ik zie nu dat het al gedeeld is,gelukkig nog meer humoristen op deze site.
045 ChatGPT is tegenwoordig al humor?30 september 2026 om 17:2230 september 2026 om 17:29

Roda7United schreef:
045 ChatGPT is tegenwoordig al humor?30 september 2026 om 17:22

Maan schreef:
Vvv -roda jc.......bijna uitverkocht. Bron vvv30 september 2026 om 15:48

Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.

RJC1978 schreef:SchaesbergKoempel schreef:En als afsluiter die Palingboeren thuis.
Frank123 Na zondag 3 keer jong-teams in 5 wedstrijden + Almere en Heracles. Ik ben benieuwd hoe we daar doorheen komen.29 september 2026 om 18:1230 september 2026 om 09:42

FCTrade schreef:Was de assist van Deom op Marsman geen lange bal?
Roda en lange ballen? Was er maar eens iemand achterin, die gewoon dacht schijt aan dat zogenaamde verzorgde opbouwen van achteruit, en de bal gewoon hoog en ver naar voren peerde. Dat ze het voorin maar lekker uitzoeken haha. Is... Lees het volledige bericht hier30 september 2026 om 09:15

SchaesbergKoempel schreef:
Frank123 Na zondag 3 keer jong-teams in 5 wedstrijden + Almere en Heracles. Ik ben benieuwd hoe we daar doorheen komen.29 september 2026 om 18:12

Hotseknots schreef:
Leuk die doelpunten nog eens te zien. Vooral die tweede die zijn pure klasse verried. Alleen bleek die klasse van hele korte duur.29 september 2026 om 16:37

Hotseknots schreef:
Leuk die doelpunten nog eens te zien. Vooral die tweede die zijn pure klasse verried. Alleen bleek die klasse van hele korte duur.29 september 2026 om 16:37

Hotseknots schreef:heb later nog met hem samengewerkt op de ornatex .....hahaha die wilson
Ik ga voor het scenario van augustus 1991 toen ik op de tribune in De Koel zat en Ajah Wilson Ogechukwu twee keer zag scoren. Eindstand 1-3. Op dat moment dacht ik dat we de meest getalenteerde Nigeriaan van de eeuw binnen hadden gehengeld. Dat bleek al snel een pijnlijke illusie....ajajaiiiiii29 september 2026 om 15:48