Rodafan1996 schreef:Vaalsenaar schreef:jij ook! We beginnen op het fanplein met π»πRodafan1996 schreef:Fijne wedstrijd vnv in ieder geval! π»βοΈ
[quote]388082[/quote] moeilijk te begrijpen maar ik laat het gaan π€π15 augustus 2025 om 11:2515 augustus 2025 om 11:5315 augustus 2025 om 11:56
Vaalsenaar schreef:jij ook! We beginnen op het fanplein met π»πRodafan1996 schreef:Fijne wedstrijd vnv in ieder geval! π»βοΈVaalsenaar schreef:moeilijk te begrijpen maar ik laat het gaan π€π
[quote]388079[/quote] Dan wees mss een beetje voorzichtig met uitspraken koempel. Voor heel veel mensen die een baan hebben is de aanschaf van een sc echte luxe. Ik bedoel dit op zijn aller vriendelijkst! π»βοΈπ15 augustus 2025 om 11:1015 augustus 2025 om 11:2515 augustus 2025 om 11:53
Rodafan1996 schreef:Fijne wedstrijd vnv in ieder geval! π»βοΈVaalsenaar schreef:moeilijk te begrijpen maar ik laat het gaan π€πRodafan1996 schreef:Dan wees mss een beetje voorzichtig met uitspraken koempel. Voor heel veel mensen die een baan hebben is de aanschaf van een sc echte luxe. Ik bedoel dit op zijn aller vriendelijkst! π»βοΈπ
[quote]388077[/quote] hahah ouwe juute heb ze niet op de rug groeien he π€ͺ15 augustus 2025 om 10:5615 augustus 2025 om 11:1015 augustus 2025 om 11:25
Rodafan1996 schreef:Vaalsenaar schreef:moeilijk te begrijpen maar ik laat het gaan π€πRodafan1996 schreef:Dan wees mss een beetje voorzichtig met uitspraken koempel. Voor heel veel mensen die een baan hebben is de aanschaf van een sc echte luxe. Ik bedoel dit op zijn aller vriendelijkst! π»βοΈπ
[quote]388077[/quote] hahah ouwe juute heb ze niet op de rug groeien he π€ͺ15 augustus 2025 om 10:5615 augustus 2025 om 11:1015 augustus 2025 om 11:25
Vaalsenaar schreef:moeilijk te begrijpen maar ik laat het gaan π€πRodafan1996 schreef:Dan wees mss een beetje voorzichtig met uitspraken koempel. Voor heel veel mensen die een baan hebben is de aanschaf van een sc echte luxe. Ik bedoel dit op zijn aller vriendelijkst! π»βοΈπVaalsenaar schreef:hahah ouwe juute heb ze niet op de rug groeien he π€ͺ
[quote]388072[/quote] Wat houdt je tegen om er nog 6 te kopen!? π»βοΈπ15 augustus 2025 om 10:5415 augustus 2025 om 10:5615 augustus 2025 om 11:10
West14 schreef:
Als je een samenvatting maakt van de afgelopen 10 jaar dan kan je eigenlijk alleen 1e seizoenshelft 2023/2024 goed noemen. Dat mensen afhaken voor een seizoenskaart is goed te begrijpen, zeker na het totaal mislukte afgelopen seizoen. Ik ben gelukkig in de positie om zonder zorgen een seizoenskaart te kopen maar als je in een positie bent dat elk duppie moet worden omgedraaid dan is het juist bewonderenswaardig dat mensen een losse kaart kopen.15 augustus 2025 om 10:57
Rodafan1996 schreef:Vaalsenaar schreef:hahah ouwe juute heb ze niet op de rug groeien he π€ͺRodafan1996 schreef:Wat houdt je tegen om er nog 6 te kopen!? π»βοΈπ
[quote]388066[/quote] als je toch structureel 7-8K seizoenskaarten verkoopt heb je toch structureel meer inkomsten en kan het alleen maar positief uitvallen voor de club.15 augustus 2025 om 10:4815 augustus 2025 om 10:5415 augustus 2025 om 10:56
Hutch schreef:Roda7United schreef:Stuitend. Toe maar. Als jij wil aanhaken bij de Ron-Jans-Polonaise moet jij dat vooral doen, ik ben gewoon niet zo onder de indruk. FC Utrecht is toch vooral de portomonnee van van Seumeren, daarna een heel erg lange tijd niks- en dan pas een klein beetje de trainer. Hij presteert naar budget. En 'topvent'? Tja, dat vinden er inderdaad wel meer, wat mij betreft zit er toch iets plastics aan de lachjes van Ron. Niet zo erg als bij Jurgen 'Waar-Is-De-Camera' Klopp, maar toch. Hij verzorgt vooral zijn eigen pr erg goed. Daarbij is hij veel te vet. En ik geloof niet in coaches die een elftal willen zien strijden voor iedere meter, een topsportmentaliteit van hun spelers eisen en er zelf uitzien alsof ze dagelijks minstens zes saucijzenbroodjes naar binnen harken. Voor ons gewone stervelingen maakt het niks uit, maar hij begeleidt topsporters. Lead by example, zou ik dan zeggen. Dus dat. Sorry Roda7United . En sorry Ron ook.Hutch schreef:Jouw opmerking over Jans is toch stuitend. Overal waar die man komt begint het te draaien als een tierelier. Met het jaar zelfs beter. Sowieso echt een top vent en beste bewezen trainer op de Nederlandse velden momenteel. Daarnaast heeft een winnend trainer altijd gelijk. Jans zit daar niet om de carrière van Didden te dienen, ook al zouden wij als Roda supporters dat misschien willen.
[quote]388020[/quote] Nee, dit is een ramp. Wat is die jongen 24, 25? Niet dezelfde omvang, maar het doet denken aan de arme Frederico Chiesa. Een club wil je hebben, je vertrekt en vervolgens doen ze een jaar lang he-le-maal NIKS met je. Gewoon omdat ze er de poen voor hebben. En het erge is: hij is in aanleg echt veel beter dan die Viergever en Van der Hoorn. Die Jans begint er niet alleen steeds meer uit te zien als een knakworst - het is er ook gewoon een. Wegwezen daar...15 augustus 2025 om 06:4215 augustus 2025 om 08:2015 augustus 2025 om 09:35
Vaalsenaar schreef:hahah ouwe juute heb ze niet op de rug groeien he π€ͺRodafan1996 schreef:Wat houdt je tegen om er nog 6 te kopen!? π»βοΈπVaalsenaar schreef:als je toch structureel 7-8K seizoenskaarten verkoopt heb je toch structureel meer inkomsten en kan het alleen maar positief uitvallen voor de club.
[quote]388064[/quote] rodafan1996 Hoe bedoel je??15 augustus 2025 om 10:3315 augustus 2025 om 10:4815 augustus 2025 om 10:54
Rodafan1996 schreef:Vaalsenaar schreef:als je toch structureel 7-8K seizoenskaarten verkoopt heb je toch structureel meer inkomsten en kan het alleen maar positief uitvallen voor de club.Rodafan1996 schreef:rodafan1996 Hoe bedoel je??
[quote]388054[/quote] Laat ze maar! Zo komt Roda nooit verder met die eendagvliegers.15 augustus 2025 om 10:3115 augustus 2025 om 10:3315 augustus 2025 om 10:48
Rodafan1996 schreef:Kevin87 schreef:bijna bij elke prikker zeg ik dat er een uitzondering is en dan is ZIEKTE / lichamelijke beperkingen en laat ik voorop stellen dat ik niemand iets afschuwelijks gun o.i.d. Maar mensen die een baan hebben en aventoe kunnen gaan koop dan gewoon een seizoenskaart voor je club te steunen.
Haha van clowns overgestapt naar eendagvliegers. Creatief Laat ik voorop stellen dat ik je het beste gun en dat ik hoop dat je nooit mee hoeft te maken wat ik in het afgelopen jaar heb moeten mee maken. Dat gun ik mijn ergste vijand nog niet. Verder ga ik met jou niet meer in disscusie dat maakt het hier wat onleesbaar succes in je verdere leven.15 augustus 2025 om 10:4115 augustus 2025 om 10:47
Rodafan1996 schreef:Kevin87 schreef:bijna bij elke prikker zeg ik dat er een uitzondering is en dan is ZIEKTE / lichamelijke beperkingen en laat ik voorop stellen dat ik niemand iets afschuwelijks gun o.i.d. Maar mensen die een baan hebben en aventoe kunnen gaan koop dan gewoon een seizoenskaart voor je club te steunen.
Haha van clowns overgestapt naar eendagvliegers. Creatief Laat ik voorop stellen dat ik je het beste gun en dat ik hoop dat je nooit mee hoeft te maken wat ik in het afgelopen jaar heb moeten mee maken. Dat gun ik mijn ergste vijand nog niet. Verder ga ik met jou niet meer in disscusie dat maakt het hier wat onleesbaar succes in je verdere leven.15 augustus 2025 om 10:4115 augustus 2025 om 10:47
Vaalsenaar schreef:als je toch structureel 7-8K seizoenskaarten verkoopt heb je toch structureel meer inkomsten en kan het alleen maar positief uitvallen voor de club.Rodafan1996 schreef:rodafan1996 Hoe bedoel je??Hutch schreef:Laat ze maar! Zo komt Roda nooit verder met die eendagvliegers.
[quote]388053[/quote] Jullie moeten je niet zo aangevallen voelen. Mensen hoeven geen excuses te zoeken voor het feit dat ze geen seizoenskaart hebben, het is gewoon belangrijk om na te gaan waarom de aantallen verkochte SCCs bij een club die zo veel passie genereert toch wat achterblijven bij vergelijkbare clubs. Al was het maar omdat als je daar zicht op hebt je er misschien iets aan kan doen.15 augustus 2025 om 10:0715 augustus 2025 om 10:3115 augustus 2025 om 10:33
Kevin87 schreef:bijna bij elke prikker zeg ik dat er een uitzondering is en dan is ZIEKTE / lichamelijke beperkingen en laat ik voorop stellen dat ik niemand iets afschuwelijks gun o.i.d.
Haha van clowns overgestapt naar eendagvliegers. Creatief Laat ik voorop stellen dat ik je het beste gun en dat ik hoop dat je nooit mee hoeft te maken wat ik in het afgelopen jaar heb moeten mee maken. Dat gun ik mijn ergste vijand nog niet. Verder ga ik met jou niet meer in disscusie dat maakt het hier wat onleesbaar succes in je verdere leven.15 augustus 2025 om 10:41
Rodafan1996 schreef:Kevin87 ook respect voor jullie koempel!! π»βοΈπHutch schreef:Laat ze maar! Zo komt Roda nooit verder met die eendagvliegers.Kevin87 schreef:Jullie moeten je niet zo aangevallen voelen. Mensen hoeven geen excuses te zoeken voor het feit dat ze geen seizoenskaart hebben, het is gewoon belangrijk om na te gaan waarom de aantallen verkochte SCCs bij een club die zo veel passie genereert toch wat achterblijven bij vergelijkbare clubs. Al was het maar omdat als je daar zicht op hebt je er misschien iets aan kan doen.
Vaalsenaar respect Maar dat gezeik steeds om hier te moeten verklaren waarom je geen sk hebt is van de zotte af. Ik heb jaren een gehad alleen ju ben ik mantelzorger van mijn vrouw ben gestopt met werken dus financieel is het niet te doen. Dat maakt mij of jou noet minder dan welk ander. Maar sommige hier hebben er patent op om een wedstrijdje verplassen er van te maken . We winnen vandaag met 2-015 augustus 2025 om 09:5715 augustus 2025 om 10:0715 augustus 2025 om 10:31
Rodafan1996 schreef:Hutch schreef:Laat ze maar! Zo komt Roda nooit verder met die eendagvliegers.Kevin87 schreef:Jullie moeten je niet zo aangevallen voelen. Mensen hoeven geen excuses te zoeken voor het feit dat ze geen seizoenskaart hebben, het is gewoon belangrijk om na te gaan waarom de aantallen verkochte SCCs bij een club die zo veel passie genereert toch wat achterblijven bij vergelijkbare clubs. Al was het maar omdat als je daar zicht op hebt je er misschien iets aan kan doen.
Vaalsenaar respect Maar dat gezeik steeds om hier te moeten verklaren waarom je geen sk hebt is van de zotte af. Ik heb jaren een gehad alleen ju ben ik mantelzorger van mijn vrouw ben gestopt met werken dus financieel is het niet te doen. Dat maakt mij of jou noet minder dan welk ander. Maar sommige hier hebben er patent op om een wedstrijdje verplassen er van te maken . We winnen vandaag met 2-015 augustus 2025 om 09:5715 augustus 2025 om 10:0715 augustus 2025 om 10:31
Rodafan1996 schreef:Hutch schreef:Laat ze maar! Zo komt Roda nooit verder met die eendagvliegers.Kevin87 schreef:Jullie moeten je niet zo aangevallen voelen. Mensen hoeven geen excuses te zoeken voor het feit dat ze geen seizoenskaart hebben, het is gewoon belangrijk om na te gaan waarom de aantallen verkochte SCCs bij een club die zo veel passie genereert toch wat achterblijven bij vergelijkbare clubs. Al was het maar omdat als je daar zicht op hebt je er misschien iets aan kan doen.
Hutch schreef:Kevin87 schreef:Jullie moeten je niet zo aangevallen voelen. Mensen hoeven geen excuses te zoeken voor het feit dat ze geen seizoenskaart hebben, het is gewoon belangrijk om na te gaan waarom de aantallen verkochte SCCs bij een club die zo veel passie genereert toch wat achterblijven bij vergelijkbare clubs. Al was het maar omdat als je daar zicht op hebt je er misschien iets aan kan doen.
Vaalsenaar respect Maar dat gezeik steeds om hier te moeten verklaren waarom je geen sk hebt is van de zotte af. Ik heb jaren een gehad alleen ju ben ik mantelzorger van mijn vrouw ben gestopt met werken dus financieel is het niet te doen. Dat maakt mij of jou noet minder dan welk ander. Maar sommige hier hebben er patent op om een wedstrijdje verplassen er van te maken . We winnen vandaag met 2-015 augustus 2025 om 09:5715 augustus 2025 om 10:07
Kevin87 schreef:
Het gaat hier al 3 dagen over en notabenen komt er iemand opperen dat geen sk houders niks op het prikbord te zoeken hebben en worden weggezet als clown . Dus ja ik kan me voorstellen dat ik of een ander zich wel geroepen voelt . Ik laat me niet wegzetten als toerist of wat dan ook15 augustus 2025 om 10:11
BasKoempel schreef:RodaWeert schreef:Als je elke wedstrijd een los kaartje koopt en dus meer aan roda hebt gegeven dan met een sk, ben je dus ook geen echte supporter dan?π
Matchday! Vanavond de eerste wedstrijd en eindelijk weer eens live aanwezig in het stadion! Helaas ben ik volgens een gekkie hier toch geen supporter, daar ik een los kaartje gekocht heb. Mag ik er wel zin in hebben van die gekkerd, of mag dat ook al niet ;)? Ik voorspel een gelijkspel: 2-2!15 augustus 2025 om 10:1715 augustus 2025 om 10:21
RodaWeert schreef:
Matchday! Vanavond de eerste wedstrijd en eindelijk weer eens live aanwezig in het stadion! Helaas ben ik volgens een gekkie hier toch geen supporter, daar ik een los kaartje gekocht heb. Mag ik er wel zin in hebben van die gekkerd, of mag dat ook al niet ;)? Ik voorspel een gelijkspel: 2-2!15 augustus 2025 om 10:17
Westje12 schreef:
Stelletje vrouwen, focus eens op dit seizoen ipv de spelers van afgelopen seizoenen. Wat boeit ons het nou of Didden stil staat in zn ontwikkeling (Buiten eventueel geld ivm doorverkoop) maar hij heeft er zelf voor gekozen, is gewaarschuwd door meerdere mensen en soms maken voetballers domme keuzes. Laat t gaan, je doet er niks aan! Zin in vanavond, lekker schreeuwen naar de overwinning!15 augustus 2025 om 09:55
Kevin87 schreef:
Het gaat hier al 3 dagen over en notabenen komt er iemand opperen dat geen sk houders niks op het prikbord te zoeken hebben en worden weggezet als clown . Dus ja ik kan me voorstellen dat ik of een ander zich wel geroepen voelt . Ik laat me niet wegzetten als toerist of wat dan ook15 augustus 2025 om 10:11
Kevin87 schreef:
Kevin87 schreef:
Vaalsenaar respect Maar dat gezeik steeds om hier te moeten verklaren waarom je geen sk hebt is van de zotte af. Ik heb jaren een gehad alleen ju ben ik mantelzorger van mijn vrouw ben gestopt met werken dus financieel is het niet te doen. Dat maakt mij of jou noet minder dan welk ander. Maar sommige hier hebben er patent op om een wedstrijdje verplassen er van te maken . We winnen vandaag met 2-015 augustus 2025 om 09:57
Roda7United schreef:Hutch schreef:Jouw opmerking over Jans is toch stuitend. Overal waar die man komt begint het te draaien als een tierelier. Met het jaar zelfs beter. Sowieso echt een top vent en beste bewezen trainer op de Nederlandse velden momenteel. Daarnaast heeft een winnend trainer altijd gelijk. Jans zit daar niet om de carrière van Didden te dienen, ook al zouden wij als Roda supporters dat misschien willen.Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.Nee, dit is een ramp. Wat is die jongen 24, 25? Niet dezelfde omvang, maar het doet denken aan de arme Frederico Chiesa. Een club wil je hebben, je vertrekt en vervolgens doen ze een jaar lang he-le-maal NIKS met je. Gewoon omdat ze er de poen voor hebben. En het erge is: hij is in aanleg echt veel beter dan die Viergever en Van der Hoorn. Die Jans begint er niet alleen steeds meer uit te zien als een knakworst - het is er ook gewoon een. Wegwezen daar...15 augustus 2025 om 06:4215 augustus 2025 om 08:20
Roda7United schreef:Herman schreef:Ik dacht bijna dat het een grap was. Ik rijd ook nooit meer met de auto, fiets enkel nog. Ben namelijk bang dat mijn rijbewijs wordt afgenomen.Vaalsenaar schreef:Angst voor een sv??? Dat risico is toch miniem als je je normaal gedraagt!?
Kunnen we in godstyfus naam kappen met dat kleinzielige geneuk over dat de een een grotere plasser heeft dan de ander omdat hij of zij een sc heeft. Te onnozel voor woorden. Ik heb er geen meer omdat ik als vader na een sv van 2 jaar het risico niet meer wil lopen! Dat is mijn reden. Maar nog steeds veel te fanatiek vanaf thuis op de bank. βοΈβοΈπ£15 augustus 2025 om 08:1415 augustus 2025 om 08:3015 augustus 2025 om 08:34
Herman schreef:Vaalsenaar schreef:Angst voor een sv??? Dat risico is toch miniem als je je normaal gedraagt!?
Kunnen we in godstyfus naam kappen met dat kleinzielige geneuk over dat de een een grotere plasser heeft dan de ander omdat hij of zij een sc heeft. Te onnozel voor woorden. Ik heb er geen meer omdat ik als vader na een sv van 2 jaar het risico niet meer wil lopen! Dat is mijn reden. Maar nog steeds veel te fanatiek vanaf thuis op de bank. βοΈβοΈπ£15 augustus 2025 om 08:1415 augustus 2025 om 08:30
Vaalsenaar schreef:
Kunnen we in godstyfus naam kappen met dat kleinzielige geneuk over dat de een een grotere plasser heeft dan de ander omdat hij of zij een sc heeft. Te onnozel voor woorden. Ik heb er geen meer omdat ik als vader na een sv van 2 jaar het risico niet meer wil lopen! Dat is mijn reden. Maar nog steeds veel te fanatiek vanaf thuis op de bank. βοΈβοΈπ£15 augustus 2025 om 08:14
Cheick18 schreef:Hutch schreef:Viergever en van der hoorn is gewoon voor eredivisie begrippen een ijzersterk centraal duo met bakken ervaring. Utrecht speelde gisteren wederom heel sterk, en die knakworst wordt gewoon toegezongen - en terecht! Didden heeft gewoon pech dat die 2 voor βm net wat sterker zijn. Heb didden een aantal keer zien invallen, komt vaak vrij zenuwachtig over, en heeft lang niet zoveel rust aan de bal als die 2 die er nu staan. Nee, ik begrijp de keuze van Jans volkomen. Trouwens die Zechiel die gehuurd wordt van Feyenoord, wat een fijne voetballer is dat zeg. Die gaat t nog ver schoppen!Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.Nee, dit is een ramp. Wat is die jongen 24, 25? Niet dezelfde omvang, maar het doet denken aan de arme Frederico Chiesa. Een club wil je hebben, je vertrekt en vervolgens doen ze een jaar lang he-le-maal NIKS met je. Gewoon omdat ze er de poen voor hebben. En het erge is: hij is in aanleg echt veel beter dan die Viergever en Van der Hoorn. Die Jans begint er niet alleen steeds meer uit te zien als een knakworst - het is er ook gewoon een. Wegwezen daar...15 augustus 2025 om 06:4215 augustus 2025 om 07:44
Hutch schreef:Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.Nee, dit is een ramp. Wat is die jongen 24, 25? Niet dezelfde omvang, maar het doet denken aan de arme Frederico Chiesa. Een club wil je hebben, je vertrekt en vervolgens doen ze een jaar lang he-le-maal NIKS met je. Gewoon omdat ze er de poen voor hebben. En het erge is: hij is in aanleg echt veel beter dan die Viergever en Van der Hoorn. Die Jans begint er niet alleen steeds meer uit te zien als een knakworst - het is er ook gewoon een. Wegwezen daar...15 augustus 2025 om 06:42
dragonmasternl schreef:Rodafan1996 schreef:Wat boeit t wat voor reden iemand heeft, als die geen scc heeft. Je bent hier nu al 2 dagen lang over bezig, voel je je meer of beter dan andere, omdat jij er wel een heb?nummer12 schreef:waarom heb je er dan geen? Als het om ziekte gaat hoor je mij niet meer nstuurlijk!
Rodafan1996 Dus jij vindt iedereen die geen seizoenkaart heeft geen supporter? Nou, dan heeft Roda maar weinig supporters. Ik heb geen seizoenkaart nu, maar ik kan je vertellen dat ik een supporter van Roda ben.14 augustus 2025 om 19:0415 augustus 2025 om 06:3315 augustus 2025 om 07:39
Hutch schreef:Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.Nee, dit is een ramp. Wat is die jongen 24, 25? Niet dezelfde omvang, maar het doet denken aan de arme Frederico Chiesa. Een club wil je hebben, je vertrekt en vervolgens doen ze een jaar lang he-le-maal NIKS met je. Gewoon omdat ze er de poen voor hebben. En het erge is: hij is in aanleg echt veel beter dan die Viergever en Van der Hoorn. Die Jans begint er niet alleen steeds meer uit te zien als een knakworst - het is er ook gewoon een. Wegwezen daar...15 augustus 2025 om 06:42
Rodafan1996 schreef:nummer12 schreef:waarom heb je er dan geen? Als het om ziekte gaat hoor je mij niet meer nstuurlijk!
Rodafan1996 Dus jij vindt iedereen die geen seizoenkaart heeft geen supporter? Nou, dan heeft Roda maar weinig supporters. Ik heb geen seizoenkaart nu, maar ik kan je vertellen dat ik een supporter van Roda ben.14 augustus 2025 om 19:0415 augustus 2025 om 06:33
Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.
nummer12 schreef:waarom heb je er dan geen? Als het om ziekte gaat hoor je mij niet meer nstuurlijk!
Rodafan1996 Dus jij vindt iedereen die geen seizoenkaart heeft geen supporter? Nou, dan heeft Roda maar weinig supporters. Ik heb geen seizoenkaart nu, maar ik kan je vertellen dat ik een supporter van Roda ben.14 augustus 2025 om 19:04
Dit bericht is (tijdelijk) verwijderd.
Nike01 schreef:
Leuk interview op radio roda met onze nieuwe aanwinst. Hij laat in ieder geval duidelijk merken dat hij echt blij is om voor roda te spelen. Hopelijk is hij een echte versterking op de rechterflank. De kaartverkoop voor morgen lijkt ook op de goede weg. Op de koempeltribune inmiddels 8 vakken uitverkocht. Hopelijk komen daar morgen nog een hoop mensen bij.14 augustus 2025 om 22:16
JPDJ19 schreef:
Het is toch jammer dat een Matisse Didden zo weinig speelt. Valt nu ook maar een kwartier in als het al gespeeld is14 augustus 2025 om 21:36