Roda7United schreef:BramLennartz schreef:Toen Penders in het begin werd gevraagd of hij 532 ging spelen noemde hij dat zelf 343.
Dag allen, Wilt Penders nou eigenlijk 5-3-2 of 3-4-3 spelen? Ik meen mij te kunnen herinneren dat het 5-3-2 zou worden. In de wedstrijd tegen Sjevemet leek het op een 4-3-3. Logisch, gezien het feit dat de spelersgroep nog niet compleet is. Indien het een 5-3-2 wordt hoop ik op nog twee CV’s, een spits en een 10. Dan heb je met aanvulling van de jeugd een leuk team staan. Schwirten mag van mij indien fit dan de strijd aangaan voor de 10 positie.3 juli 2026 om 12:363 juli 2026 om 13:04

Roda7United schreef:BramLennartz schreef:Toen Penders in het begin werd gevraagd of hij 532 ging spelen noemde hij dat zelf 343.
Dag allen, Wilt Penders nou eigenlijk 5-3-2 of 3-4-3 spelen? Ik meen mij te kunnen herinneren dat het 5-3-2 zou worden. In de wedstrijd tegen Sjevemet leek het op een 4-3-3. Logisch, gezien het feit dat de spelersgroep nog niet compleet is. Indien het een 5-3-2 wordt hoop ik op nog twee CV’s, een spits en een 10. Dan heb je met aanvulling van de jeugd een leuk team staan. Schwirten mag van mij indien fit dan de strijd aangaan voor de 10 positie.3 juli 2026 om 12:363 juli 2026 om 13:04

BramLennartz schreef:
Dag allen, Wilt Penders nou eigenlijk 5-3-2 of 3-4-3 spelen? Ik meen mij te kunnen herinneren dat het 5-3-2 zou worden. In de wedstrijd tegen Sjevemet leek het op een 4-3-3. Logisch, gezien het feit dat de spelersgroep nog niet compleet is. Indien het een 5-3-2 wordt hoop ik op nog twee CV’s, een spits en een 10. Dan heb je met aanvulling van de jeugd een leuk team staan. Schwirten mag van mij indien fit dan de strijd aangaan voor de 10 positie.3 juli 2026 om 12:36

rodafan123 schreef:PLS2000 schreef:wacht ma geduldig af
Is er al iets bekend of een gerucht, wie de bekendere aanvaller moet zijn ? En wanneer is hij te verwachten ?3 juli 2026 om 12:463 juli 2026 om 12:52

Cheick18 schreef:
Trouwens mannen, is Luca Maiorano nu zo uit de deur gelopen bij ons? Zonde! Ben ervan overtuigd dat die jongen nog veel had kunnen betekenen voor Roda. Had hem graag eens een periode de kans zien krijgen afgelopen seizoen.3 juli 2026 om 09:48

RJC96 schreef:DelaVega schreef:Maar als ik het goed begrijp zou hij dus nergens een contract kunnen ondertekenen, zonder dat een club 1-2 ton betaalt? Dat betekent dus einde carrière voor zo'n jongen, puur omdat hij in de jeugd teveel is overgestapt. Best heftig dan.Cheick18 schreef:Ja, hij was te duur om te behouden. Schijnt dat ze 1-2 ton moesten betalen aan zijn vorige clubs als opleidingsfees etc. Robbie is daar een tijdje mee bezig geweest, maar is op niks uitgelopen. Ze wouden hem wel behouden maar niet als dat bedrag op tafel moet komen (en terecht).
Trouwens mannen, is Luca Maiorano nu zo uit de deur gelopen bij ons? Zonde! Ben ervan overtuigd dat die jongen nog veel had kunnen betekenen voor Roda. Had hem graag eens een periode de kans zien krijgen afgelopen seizoen.3 juli 2026 om 09:483 juli 2026 om 09:583 juli 2026 om 11:13

DelaVega schreef:Cheick18 schreef:Ja, hij was te duur om te behouden. Schijnt dat ze 1-2 ton moesten betalen aan zijn vorige clubs als opleidingsfees etc. Robbie is daar een tijdje mee bezig geweest, maar is op niks uitgelopen. Ze wouden hem wel behouden maar niet als dat bedrag op tafel moet komen (en terecht).
Trouwens mannen, is Luca Maiorano nu zo uit de deur gelopen bij ons? Zonde! Ben ervan overtuigd dat die jongen nog veel had kunnen betekenen voor Roda. Had hem graag eens een periode de kans zien krijgen afgelopen seizoen.3 juli 2026 om 09:483 juli 2026 om 09:58

Cheick18 schreef:DelaVega schreef:Thx voor de info, 1-2 ton is voor een club als roda natuurlijk een flinke smak geld, toch had ik het wel aangedurfd met hem.Cheick18 schreef:Ja, hij was te duur om te behouden. Schijnt dat ze 1-2 ton moesten betalen aan zijn vorige clubs als opleidingsfees etc. Robbie is daar een tijdje mee bezig geweest, maar is op niks uitgelopen. Ze wouden hem wel behouden maar niet als dat bedrag op tafel moet komen (en terecht).
Trouwens mannen, is Luca Maiorano nu zo uit de deur gelopen bij ons? Zonde! Ben ervan overtuigd dat die jongen nog veel had kunnen betekenen voor Roda. Had hem graag eens een periode de kans zien krijgen afgelopen seizoen.3 juli 2026 om 09:483 juli 2026 om 09:583 juli 2026 om 10:31

DelaVega schreef:Cheick18 schreef:Ja, hij was te duur om te behouden. Schijnt dat ze 1-2 ton moesten betalen aan zijn vorige clubs als opleidingsfees etc. Robbie is daar een tijdje mee bezig geweest, maar is op niks uitgelopen. Ze wouden hem wel behouden maar niet als dat bedrag op tafel moet komen (en terecht).
Trouwens mannen, is Luca Maiorano nu zo uit de deur gelopen bij ons? Zonde! Ben ervan overtuigd dat die jongen nog veel had kunnen betekenen voor Roda. Had hem graag eens een periode de kans zien krijgen afgelopen seizoen.3 juli 2026 om 09:483 juli 2026 om 09:58

Alli schreef:SchaesbergKoempel schreef:Transfermarkt is pas sinds gisteren officieel geopend, maar zowel Nisbet zelf als Servais hebben afgelopen weken laten weten dat geen enkele club zich nog gemeld heeft voor Nisbet. Natuurlijk kan dat nog veranderen de komende dagen/weken. Op dit moment heeft Nisbet de hoogste transferwaarde van de selectie (€650k) dus Roda zal hem niet zomaar voor een appel en een ei verkopen. Sterker nog; Roda heeft een eenzijdige optie om zijn contract met 1 jaar te verlengen. Die optie zou ik nu al gaan lichten. Mocht er de komende dagen/weken toch interesse komen voor Nisbet, kan Roda veel hoger in de boom gaan zitten v.w.b. vraagprijs. Daarnaast zal Roda de ontwikkelingen m.b.t. evt verkoop van Ouaissa van NEC nauwlettend in de gaten houden. Mocht Ouaissa inderdaad verkocht worden deze zomer, heeft Roda het begroot bedrag aan transferinkomsten voor dit seizoen gelijk gedicht. Blijft een transfer van Ouaissa onverhoopt toch uit, is Roda genoodzaakt om deze zomer spelers te verkopen om geen gat in de begroting te hebben. Op de nieuwe aanwinsten na, lopen alle spelers volgend jaar zomer gratis de deur uit. Alleen op Nisbet heeft men nog een optie. Benieuwd welke spelers er dan in de etalage gezet gaan worden mocht Ouaissa niet verkocht worden deze zomer. Ps. Zie dat Sano een recordtransfer heeft gemaakt vanuit NEC naar Hoffenheim, €18 mlj.Tuppetei2 schreef:Ik ben ook overwegend positief over de spelers die aan de selectie toegevoegd zijn, maar er moet wel nog het een en ander gebeuren in de aanval. Ook ben ik bang of het zal lukken om Nisbet te vervangen, want zijn vertrek lijkt me bijna zeker. Als je middenveld dadelijk bestaat uit Doornbosch en Muller, met Seedorf, vd Hurk en Khaldi in de aanval, wordt het moeilijk om hoger te eindigen dan vorig seizoen, hoe goed Penders ook als trainer mag zijn.
Nike01 helemaal mee eens wat jij zegt. We hadden afgelopen seizoen ale op meerdere posities prima spelers. Ik denk dus ook oprecht dat de huidige gehaalde spelers met de aanvulling echt een prima selectie op de been brengen. En ik denk dat deze trainer er meer uit gaat halen2 juli 2026 om 09:302 juli 2026 om 10:013 juli 2026 om 01:30

Cheick18 schreef:
Trouwens mannen, is Luca Maiorano nu zo uit de deur gelopen bij ons? Zonde! Ben ervan overtuigd dat die jongen nog veel had kunnen betekenen voor Roda. Had hem graag eens een periode de kans zien krijgen afgelopen seizoen.3 juli 2026 om 09:48

Alli schreef:SchaesbergKoempel schreef:Ik dacht in 1e instantie dat dit ons uitshirt was, maar realiseerde mij dat er nog helemaal geen presentatie was gegeven voor het uittenue haha. Vind de kledinglijn van Errea tot dusver prima. Had wel graag het warming up tenue gezien als uittenue, maar dat is een persoonlijke keuze. Benieuwd ook naar de kwaliteit van de shirts. Afgelopen seizoen thuisshirt besteld, maar na een paar keer wassen heb ik het shirt weg kunnen gooien. Hetzelfde meegemaakt met de aanschaf van het warmloop shirt in seizoen 24/25.
oost10 Verdomd mooi voor een warming-up shirt2 juli 2026 om 17:303 juli 2026 om 01:08

PLS2705 schreef:Alli schreef:Bij een eenzijdige optie zit vaak een (zeker niet verwaarloosbare) salarisverhoging inbegrepen. Het is daarom zeker geen goed idee om die nu al te lichten. Voor de vraagprijs maakt dat ook helemaal niet uit, het feit dat de optie er is, is al voldoende om een hogere vraagprijs te hanteren.SchaesbergKoempel schreef:Transfermarkt is pas sinds gisteren officieel geopend, maar zowel Nisbet zelf als Servais hebben afgelopen weken laten weten dat geen enkele club zich nog gemeld heeft voor Nisbet. Natuurlijk kan dat nog veranderen de komende dagen/weken. Op dit moment heeft Nisbet de hoogste transferwaarde van de selectie (€650k) dus Roda zal hem niet zomaar voor een appel en een ei verkopen. Sterker nog; Roda heeft een eenzijdige optie om zijn contract met 1 jaar te verlengen. Die optie zou ik nu al gaan lichten. Mocht er de komende dagen/weken toch interesse komen voor Nisbet, kan Roda veel hoger in de boom gaan zitten v.w.b. vraagprijs. Daarnaast zal Roda de ontwikkelingen m.b.t. evt verkoop van Ouaissa van NEC nauwlettend in de gaten houden. Mocht Ouaissa inderdaad verkocht worden deze zomer, heeft Roda het begroot bedrag aan transferinkomsten voor dit seizoen gelijk gedicht. Blijft een transfer van Ouaissa onverhoopt toch uit, is Roda genoodzaakt om deze zomer spelers te verkopen om geen gat in de begroting te hebben. Op de nieuwe aanwinsten na, lopen alle spelers volgend jaar zomer gratis de deur uit. Alleen op Nisbet heeft men nog een optie. Benieuwd welke spelers er dan in de etalage gezet gaan worden mocht Ouaissa niet verkocht worden deze zomer. Ps. Zie dat Sano een recordtransfer heeft gemaakt vanuit NEC naar Hoffenheim, €18 mlj.
[quote]416416[/quote] Ik ben ook overwegend positief over de spelers die aan de selectie toegevoegd zijn, maar er moet wel nog het een en ander gebeuren in de aanval. Ook ben ik bang of het zal lukken om Nisbet te vervangen, want zijn vertrek lijkt me bijna zeker. Als je middenveld dadelijk bestaat uit Doornbosch en Muller, met Seedorf, vd Hurk en Khaldi in de aanval, wordt het moeilijk om hoger te eindigen dan vorig seizoen, hoe goed Penders ook als trainer mag zijn.2 juli 2026 om 10:013 juli 2026 om 01:303 juli 2026 om 07:19

JuiceyJJ schreef:Maan schreef:Misschien mailtje maken naar Roda voor maatje groter? Voor zo’n super fan als jou doen ze dat wel.DerMister schreef:jow ....120 kilo schoon aan de haak...
[quote]416459[/quote] Welke maat heb jij Maan? XXXL? 😝2 juli 2026 om 22:032 juli 2026 om 22:122 juli 2026 om 22:49

DrHerjod2 schreef:Alli schreef:Staan de funderscniet garant voor eventuele gaten in de begroting dan? Je kunt op transfer inkomsten anticiperen zoveel je wilt, maar als er geen hond komt voor onze spelers, dan zitten we met de gebakken peren. Want, geen sluitende begroting. Dat is juist waar de funders ook "in het gat duiken" dacht ik.SchaesbergKoempel schreef:Transfermarkt is pas sinds gisteren officieel geopend, maar zowel Nisbet zelf als Servais hebben afgelopen weken laten weten dat geen enkele club zich nog gemeld heeft voor Nisbet. Natuurlijk kan dat nog veranderen de komende dagen/weken. Op dit moment heeft Nisbet de hoogste transferwaarde van de selectie (€650k) dus Roda zal hem niet zomaar voor een appel en een ei verkopen. Sterker nog; Roda heeft een eenzijdige optie om zijn contract met 1 jaar te verlengen. Die optie zou ik nu al gaan lichten. Mocht er de komende dagen/weken toch interesse komen voor Nisbet, kan Roda veel hoger in de boom gaan zitten v.w.b. vraagprijs. Daarnaast zal Roda de ontwikkelingen m.b.t. evt verkoop van Ouaissa van NEC nauwlettend in de gaten houden. Mocht Ouaissa inderdaad verkocht worden deze zomer, heeft Roda het begroot bedrag aan transferinkomsten voor dit seizoen gelijk gedicht. Blijft een transfer van Ouaissa onverhoopt toch uit, is Roda genoodzaakt om deze zomer spelers te verkopen om geen gat in de begroting te hebben. Op de nieuwe aanwinsten na, lopen alle spelers volgend jaar zomer gratis de deur uit. Alleen op Nisbet heeft men nog een optie. Benieuwd welke spelers er dan in de etalage gezet gaan worden mocht Ouaissa niet verkocht worden deze zomer. Ps. Zie dat Sano een recordtransfer heeft gemaakt vanuit NEC naar Hoffenheim, €18 mlj.
[quote]416416[/quote] Ik ben ook overwegend positief over de spelers die aan de selectie toegevoegd zijn, maar er moet wel nog het een en ander gebeuren in de aanval. Ook ben ik bang of het zal lukken om Nisbet te vervangen, want zijn vertrek lijkt me bijna zeker. Als je middenveld dadelijk bestaat uit Doornbosch en Muller, met Seedorf, vd Hurk en Khaldi in de aanval, wordt het moeilijk om hoger te eindigen dan vorig seizoen, hoe goed Penders ook als trainer mag zijn.2 juli 2026 om 10:013 juli 2026 om 01:303 juli 2026 om 05:03

Alli schreef:SchaesbergKoempel schreef:Transfermarkt is pas sinds gisteren officieel geopend, maar zowel Nisbet zelf als Servais hebben afgelopen weken laten weten dat geen enkele club zich nog gemeld heeft voor Nisbet. Natuurlijk kan dat nog veranderen de komende dagen/weken. Op dit moment heeft Nisbet de hoogste transferwaarde van de selectie (€650k) dus Roda zal hem niet zomaar voor een appel en een ei verkopen. Sterker nog; Roda heeft een eenzijdige optie om zijn contract met 1 jaar te verlengen. Die optie zou ik nu al gaan lichten. Mocht er de komende dagen/weken toch interesse komen voor Nisbet, kan Roda veel hoger in de boom gaan zitten v.w.b. vraagprijs. Daarnaast zal Roda de ontwikkelingen m.b.t. evt verkoop van Ouaissa van NEC nauwlettend in de gaten houden. Mocht Ouaissa inderdaad verkocht worden deze zomer, heeft Roda het begroot bedrag aan transferinkomsten voor dit seizoen gelijk gedicht. Blijft een transfer van Ouaissa onverhoopt toch uit, is Roda genoodzaakt om deze zomer spelers te verkopen om geen gat in de begroting te hebben. Op de nieuwe aanwinsten na, lopen alle spelers volgend jaar zomer gratis de deur uit. Alleen op Nisbet heeft men nog een optie. Benieuwd welke spelers er dan in de etalage gezet gaan worden mocht Ouaissa niet verkocht worden deze zomer. Ps. Zie dat Sano een recordtransfer heeft gemaakt vanuit NEC naar Hoffenheim, €18 mlj.Tuppetei2 schreef:Ik ben ook overwegend positief over de spelers die aan de selectie toegevoegd zijn, maar er moet wel nog het een en ander gebeuren in de aanval. Ook ben ik bang of het zal lukken om Nisbet te vervangen, want zijn vertrek lijkt me bijna zeker. Als je middenveld dadelijk bestaat uit Doornbosch en Muller, met Seedorf, vd Hurk en Khaldi in de aanval, wordt het moeilijk om hoger te eindigen dan vorig seizoen, hoe goed Penders ook als trainer mag zijn.
Nike01 helemaal mee eens wat jij zegt. We hadden afgelopen seizoen ale op meerdere posities prima spelers. Ik denk dus ook oprecht dat de huidige gehaalde spelers met de aanvulling echt een prima selectie op de been brengen. En ik denk dat deze trainer er meer uit gaat halen2 juli 2026 om 09:302 juli 2026 om 10:013 juli 2026 om 01:30

SchaesbergKoempel schreef:Tuppetei2 schreef:Ik ben ook overwegend positief over de spelers die aan de selectie toegevoegd zijn, maar er moet wel nog het een en ander gebeuren in de aanval. Ook ben ik bang of het zal lukken om Nisbet te vervangen, want zijn vertrek lijkt me bijna zeker. Als je middenveld dadelijk bestaat uit Doornbosch en Muller, met Seedorf, vd Hurk en Khaldi in de aanval, wordt het moeilijk om hoger te eindigen dan vorig seizoen, hoe goed Penders ook als trainer mag zijn.
Nike01 helemaal mee eens wat jij zegt. We hadden afgelopen seizoen ale op meerdere posities prima spelers. Ik denk dus ook oprecht dat de huidige gehaalde spelers met de aanvulling echt een prima selectie op de been brengen. En ik denk dat deze trainer er meer uit gaat halen2 juli 2026 om 09:302 juli 2026 om 10:01

kwekkeboom83 schreef:
Wat ik vreemd vind: op het filmpje hebben de spelers toch duidelijk een donker blauw shirt aan. In de webshop van de fanshop is het duidelijk zwart.2 juli 2026 om 18:34

SchaesbergKoempel schreef:
oost10 Verdomd mooi voor een warming-up shirt2 juli 2026 om 17:30

FrankArnoldson schreef:Wordt er vandaag een nieuwe aanvaller gepresenteerd ? (nog voor de wedstrijd tegen Vitesse ?)Goodieback schreef:Was al bekend. Is ook nooit sprake van geweest.
Brym komt niet. Voor degenen die daarop hoopten2 juli 2026 om 21:572 juli 2026 om 23:52

Goodieback schreef:
Brym komt niet. Voor degenen die daarop hoopten2 juli 2026 om 21:57

Maan schreef:DerMister schreef:jow ....120 kilo schoon aan de haak...Maan schreef:Welke maat heb jij Maan? XXXL? 😝
Mijn maat is al uitverkocht hahaha ...gezond in de mijnstreek...hoezo dan.2 juli 2026 om 20:192 juli 2026 om 22:032 juli 2026 om 22:12

Goodieback schreef:

Goodieback schreef:

oost10 schreef:Nick schreef:Ja klopt. Je moet inloggen bij afrekenen.Roda7United schreef:als je met je Roda account inlogt dan gaat de korting er vanzelf af.
[quote]416456[/quote] Volgens mij geldt de 10% korting vanwege het bezit van een seizoenkaart enkel in de fanshop, online wordt deze niet toegepast.2 juli 2026 om 19:392 juli 2026 om 21:222 juli 2026 om 21:31

Mammadiepappa schreef:bij mij werkt t ook niet, uitloggen werkt ook niet, kan niet inloggen, server niet gevonden zegt die..
Hoi. Ben ik de enige bij wie in de online fanshop de korting niet wordt verrekend van seizoenkaarthouder? Ik wil vanalles bestellen van het schitterende nieuwe materiaal, maar nergens wordt om de seizoenkaart gevraagd en als je op betalen klikt wordt er ook niks verrekend. Dat wordt morgen even langs gaan. Ik moet sowieso per sé die hoodie met rits hebben en het uitshirt 💛🖤⚒️ Forza Roda!2 juli 2026 om 19:11

Nick schreef:Roda7United schreef:als je met je Roda account inlogt dan gaat de korting er vanzelf af.Mammadiepappa schreef:Volgens mij geldt de 10% korting vanwege het bezit van een seizoenkaart enkel in de fanshop, online wordt deze niet toegepast.
Hoi. Ben ik de enige bij wie in de online fanshop de korting niet wordt verrekend van seizoenkaarthouder? Ik wil vanalles bestellen van het schitterende nieuwe materiaal, maar nergens wordt om de seizoenkaart gevraagd en als je op betalen klikt wordt er ook niks verrekend. Dat wordt morgen even langs gaan. Ik moet sowieso per sé die hoodie met rits hebben en het uitshirt 💛🖤⚒️ Forza Roda!2 juli 2026 om 19:112 juli 2026 om 19:392 juli 2026 om 21:22

Roda7United schreef:Mammadiepappa schreef:Volgens mij geldt de 10% korting vanwege het bezit van een seizoenkaart enkel in de fanshop, online wordt deze niet toegepast.
Hoi. Ben ik de enige bij wie in de online fanshop de korting niet wordt verrekend van seizoenkaarthouder? Ik wil vanalles bestellen van het schitterende nieuwe materiaal, maar nergens wordt om de seizoenkaart gevraagd en als je op betalen klikt wordt er ook niks verrekend. Dat wordt morgen even langs gaan. Ik moet sowieso per sé die hoodie met rits hebben en het uitshirt 💛🖤⚒️ Forza Roda!2 juli 2026 om 19:112 juli 2026 om 19:39

Mammadiepappa schreef:
Hoi. Ben ik de enige bij wie in de online fanshop de korting niet wordt verrekend van seizoenkaarthouder? Ik wil vanalles bestellen van het schitterende nieuwe materiaal, maar nergens wordt om de seizoenkaart gevraagd en als je op betalen klikt wordt er ook niks verrekend. Dat wordt morgen even langs gaan. Ik moet sowieso per sé die hoodie met rits hebben en het uitshirt 💛🖤⚒️ Forza Roda!2 juli 2026 om 19:11

StefanRaets schreef:
Heb dit volgens mij eerdere jaren ook al gevraagd, maar: wat houdt de club nou over aan de verkoop van zo'n shirtje? 75 euro zonder bedrukking. Bedrukking is 20 euro extra, daar lijkt me een groot gedeelte van naar de club te gaan in ieder geval.2 juli 2026 om 18:29

oost10 schreef:Herman schreef:Staat bij de U21
Larson Ferati ook alweer weg!? Tenminste volgens transfermarkt2 juli 2026 om 18:102 juli 2026 om 18:21

Vaalsenaar schreef:
Het zwarte shirt met de hele cijfers, te zien op de foto's tegen Sjevemet, is dat het uitshirt niet? ⚒️🍻2 juli 2026 om 16:55