☰
☰
Alli
Heb VVV een paar keer zien spelen dit seizoen en ben echt aangenaam verrast. Spelen met veel energie en hebben i.t.t. ons aanvallend ontzettend veel diepgang en bewegende spelers. De kracht van VVV is hun aanval.

Wat dat betreft zijn Roda en VVV compleet het tegenovergestelde en verwacht ik een wedstrijd die vergelijkbaar zal zijn met de thuiswedstrijd tegen NAC; vanaf minuut 1 worden we teruggedrongen en zullen we de eerste 15 minuten moeten zien te "overleven".

De enige overeenkomst is dat ook VVV met wingbacks speelt. Vooral de linkerkant van VVV is echt sterk. Ait Mouhou trekt vaak naar binnen, waardoor linksback De Blok ontzettend hoog staat. Niet zonder succes: 1 goal en 7 (!) assists.

Ook aan de rechterkant hebben ze met Zuliani een snelle en technisch behendige speler, die al 3x heeft gescoord. Beide buitenspelers trekken vaak naar binnen, waardoor de backs er overheen kunnen komen.

Voor ons liggen er vooral kansen in de omschakeling. Hun backs staan zo hoog dat er ruimte achter hun verdediging ontstaat. Dat is ook één van de redenen waarom ze zoveel tegendoelpunten krijgen.

Benieuwd welk plan Penders heeft om vooral die linkerkant te bestrijden. Snelheid voorin tegen dit VVV is echt een must, daar ligt hun zwakte. Als Penders weer kiest voor Sleegers en Doorenbosch achter VDH, spelen we VVV in de kaart en vrees ik dat die eerste 15 minuten "overleven" zomaar eens de hele 1e helft kan gaan duren.

Onze jongens zullen er vanaf de 1e minuut vol op moeten vliegen want VVV zal zo snel mogelijk willen toeslaan, wetende dat wij uiterst moeizaam tot kansen zullen komen.
Voor ons te hopen dat het geluk van paal/lat/afgekeurd doelpunt nog even onze kant blijft opvallen.

gisteren om 03:11 - 29 september 2026 om 03:11 # 425180
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zondag 4 oktober 2026 om 14:30
Seacon Stadion

VVV-Venlo

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement