[quote]410172[/quote]
Hun kans op de Eredivisie is 98% groter dan die van ons, zo eerlijk moeten we zijn.
Een selectie die niet samengaat, spelers gaan niet voor elkaar door het vuur.,
Een trainer waar al afscheid van genomen is, terwijl het toetje van de competitie nog zou moeten beginnen.
En Servais en de funders doen er helemaal niks aan.