[quote]407605[/quote]
En nog zo unne simpele. Kom langs bij op Rolduckerveld dan heb je een probleem
Forzamatties
[quote]407601[/quote]
Zolljoep
Forzamatties
[quote]407589[/quote]
En wat dacht je dan van die bolle Pauli??
Forzamatties
Hoe is het mogelijk dat die dikke Pauli in de basis staat. Die kluns kan momenteel maar een max 1 helft voetballen. Onbegrijpelijk van KVD.
RAUS KVD !!!!
Forzamatties
[quote]404584[/quote]
Ja, echt he....๐คฃ
Forzamatties
[quote]404570[/quote]
Nao de sjlaagboom bie der Marcel
Forzamatties
[quote]404565[/quote]
Pauli is gewoon een dik vet varken geworden.
Forzamatties
Top aankopp๐๐๐
Man man man
Forzamatties
[quote]404513[/quote]
Nee hoor dat is gewoon een direct gevolg van gebrek aan voetballend vermogen. Niets meer en niets minder.