Laat Emmen maar naar Kerkrade komen die Postema verdient wel een aantal spreekkoren.
Peewee
[quote]408374[/quote] dan heb ik toch liever een trainer die 90 minuten lang langs de lijn op zijn 11 kinderen loopt te schelden.
Peewee
Deom serieus ongelooflijk
Peewee
Komt goed jongens, vdh schiet er vast nog wel een paar naast.
Peewee
Met dit voetbal ga je geen playoffs halen kerel [quote]407172[/quote]
Peewee
Wat een schande ten opzichte van je meegereisde supporters. Ik heb de tv uitgezet kan er niet meer tegen dat je de kansen niet afmaakt en ze aan de andere kant als warme broodjes over de toonbank de goal in vliegen.