Vraagje, kijkend naar de eerste periode waar ado en Cambuur als 1e en 2e werden en jong psv 3e en Roda als 4e eindigde, wie is nu geplaatst voor de nacompetitie aangezien ado en Cambuur al gepromoveerd zijn en jong psv uitgesloten is. Komt die uit de competitie of uit de ranglijst van de eerste periode.
Is al duidelijk. Gaat naar de gewone ranglijst.