#41
Poule rang
AllesKumpWeerGood

#41

Poule rang

3

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
AllesKumpWeerGood
Aan de andere kant die jongen komt voor niks een seizoen knallen en kassa.
AllesKumpWeerGood
@SchaesbergKoempel haha +1

Ik ga toch een gokje doen ik denk:

Mattheo Guendez

We gaan het zien 😏😜
AllesKumpWeerGood
Neee geen namen noemen haha speculeren is leuker. 😅😉
AllesKumpWeerGood
Hahaha worden er eens spelers van het amateurniveau gehaald is het weer niet goed hahahahah 🤣🤣🤣🤣
AllesKumpWeerGood
Xander van den Berg heeft inmiddels afscheid genomen via Insta van zijn club.

Het zal denk ik niet meer lang duren ⏳️
AllesKumpWeerGood
@StefanRaets deels met je eens.

Feyenoord gaat naar alle waarschijnlijk Hadj Moussa voor een mooi bedrag verkopen.

Hierdoor kunnen ze Ouaissa makkelijk kopen. Verder snap ik dat Feyenoord afgelopen seizoen niet een top seizoen had maar ondanks dat gwn prima 2de.

Ik zie Ouaissa wel naar Feyenoord gaan.
AllesKumpWeerGood
Achterhoede staat goed.

Nisbet please stay!

Van den Hurk prima.

Nou 2 goede buitenspelers en 2 middenvelders. Dan doen je gwn mee.
AllesKumpWeerGood
Jaaa Servais heeft een paar miskleunen gehad maar nog altijd beter dan onze streppel.

Er staat een leuk geraamte waarbij VD Buys, Nisbet, vd Hurk je keyspelers zijn.

Zet daar nog twee leuke buitenspelers en een goede 10 bij.

Dan ben je er een muller/Beerten naast Nisbet klaarrr.
AllesKumpWeerGood
[quote]413333[/quote]

Fortuna is met geluk gepromoveerd daar viel alles samen. Die heeft er geen rooie cent ingeduwd hahahaha.

🤣🤣🤣.

Gelieve de feiten te spreken.

En kijk even naar de financiele situatie hahaha
AllesKumpWeerGood
Hoe slecht het voetbal van Roda Jc is.

Ik geniet elke wedstrijd van Nisbet. Hopelijk speelt die vrijdag niet zijn laatste wedstrijd. 😅.

Een elftal zonder Nisbet waar zouden we dan geindigd zijn hahahahahahaha