
Zoals verwacht en voorspeld begin vh seizoen. Zowel Roda (8) als Aken (7) een overgangsjaar.
Zoals het er nu uitziet voorspel ik voor komend seizoen: Aken gaat meedoen. Aken top 6 maar gaat
vanaf start sneller meedoen bovenin.
Van Roda verwacht ik niet heel veel meer dan dit seizoen. Top 5 wellicht. Al is dat wel een groot verschil
met plek 8. Met een ronde minder in PO en betere tactiek en balans in team wellicht een kans in PO.
Beide clubs gaan het naar mijn idee beter doen dan dit seizoen dus heb er toch alweer zin in.
Verder lees ik hier maar gewoon weer mee en zie ik het wel in augustus. Met nieuwe spelers en een
beetje transfermarkten kun je snel een voorspelling doen. Dat alles gaat samenvallen met onze nieuwe Robbie,
nee daar geloof ik dus niet in. Maar goed alles kan. Ik laat mij maar verrassen.
PS: Ignace zonder Nol had je geen reünie gehad met 100 spelers laatst waar echte toppers bijzaten. Heel veel te danken
aan Nol. Vergeet ook oa Thijs niet. Maar goed ook Theo natuurlijk.
Zonder goed voetbal eind jaren 90 en begin 00 zat ik waarschijnlijk niet eens in het PLS. En met mij velen.
Want Roda is niet alleen parkstad, vergeet dat ook niet.