#6
Poule rang
FCTrade

#6

Poule rang

53

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
FCTrade
Ik bedoelde idd Alexander Heinze. Leek mij toch een goeie idd voor kkd.
FCTrade
[quote]415113[/quote]

Ja die CV van Aken was afgetest. haha Geen idee of Servais er toen al was.
FCTrade
Och wat maak ik mij ook druk.

24 juli de wedstrijd van het jaar Roda - Alemannia

Gezellig met Herman op de tribune. :P
FCTrade
[quote]415051[/quote]

Jawel bal gehakt.

Vizela is 2e divisie en Roda ook maar nogmaals Roda wint helemaal niks daar haha.

Er wordt in NL altijd gedaan alsof Portugees voetbal geen reet voorstelt. Maar dat is echt totale onzin.
FCTrade
[quote]415043[/quote]

Net als dat nietszeggende clubje Casa Pia waar Livramento speelt zeker.. Die speelden 2x gelijk tegen Benfica ik zie het Roda nog niet doen.
In Portugal kunnen ze echt wel voetballen. Het is een klein land met weinig inwoners maar mensen betalen daar een godsvermogen aan voetbal.
Zijn heel fanatiek daar en kunnen echt wel tegen een bal trappen. Ben redelijk op de hoogte van Portugese voetbal. Heel veel jeugdig talent daar.
FCTrade
Gelukkig dat Breij weggaat. Had al maanden moeten banken. Kan er niet veel van
FCTrade
Zoals verwacht en voorspeld begin vh seizoen. Zowel Roda (8) als Aken (7) een overgangsjaar.
Zoals het er nu uitziet voorspel ik voor komend seizoen: Aken gaat meedoen. Aken top 6 maar gaat
vanaf start sneller meedoen bovenin.
Van Roda verwacht ik niet heel veel meer dan dit seizoen. Top 5 wellicht. Al is dat wel een groot verschil
met plek 8. Met een ronde minder in PO en betere tactiek en balans in team wellicht een kans in PO.
Beide clubs gaan het naar mijn idee beter doen dan dit seizoen dus heb er toch alweer zin in.
Verder lees ik hier maar gewoon weer mee en zie ik het wel in augustus. Met nieuwe spelers en een
beetje transfermarkten kun je snel een voorspelling doen. Dat alles gaat samenvallen met onze nieuwe Robbie,
nee daar geloof ik dus niet in. Maar goed alles kan. Ik laat mij maar verrassen.

PS: Ignace zonder Nol had je geen reünie gehad met 100 spelers laatst waar echte toppers bijzaten. Heel veel te danken
aan Nol. Vergeet ook oa Thijs niet. Maar goed ook Theo natuurlijk.
Zonder goed voetbal eind jaren 90 en begin 00 zat ik waarschijnlijk niet eens in het PLS. En met mij velen.
Want Roda is niet alleen parkstad, vergeet dat ook niet.
FCTrade
Toch zou ik het eens willen zien vd Hurk naast Wriedt.
Als er een klik is tussen beiden misschien wel een topduo. Moet je wel met 2 centrale spitsen spelen. En Wriedt moet hier willen ballen. Telefoontje zal snel gemaakt zijn met W2 verleden.

Ps: sorry val in herhaling. Tot zover mijn transfer ideeen tot juli of augustus. Ik laat het verder aan de Robbies over.
FCTrade
[quote]413840[/quote]

Jeugdopleiding zei je? Dont shoot me.
Maar PO zullen volgend jaar echt wel weer gehaald worden. Maar veel meer verwacht ik er ook niet van.
Het geld zal nu wel weer naar de Heilige Messias gaan ipv naar de selectie. Robbie onze grote redder.
Ach misschien bewijst hij mij het tegendeel, maar ik geloof er niet zo in.
FCTrade
Een vraagje kun je de scc ook verlengen in het stadion? Dan rijd ik volgende week even langs.


PS: Wel knap van mezelf. Vorig jaar 12e in poule en dit jaar 8e. Ik ben net zo goed als Roda.🥳