#44
Poule rang
derjong1

#44

Poule rang

0

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
derjong1
Hendig irritant is het trommelen van de uitsupporters .
Dat gaat me op de wekker.
Vooral als het minder druk is, en met een goed gevulde uitvak.
Zing en klap, maar laat het trommelen aan de thuis supporters over.
Of helemaal niet.
derjong1
Scoren heeft niet alles te maken met kwaliteit.
Rust in je hoofd, oftewel prestatie druk, is meschien wel een nog grotere factor.
Ik zal en moet en wil deze Scoren.
En dan niet zien dat iemand anders er beter voorstaat.
Ook het team gevoel speelt hier een belangrijke rol bij.
Wanneer een speler een eigen bv. is, kan het zomaar zijn, dat het niet lekker loopt in een wedstrijd.
Zelfs je eigen supporters kunnen je tegen werken.
Maar te zwijgen over de uit supporters.

Cool blijven is niet alleen een kwestie van kwaliteit.
derjong1
Voor mij mag de naam rodajc limburg verder genoemd worden.
Wanneer we een goede WK spelen, en rodajc zou promoveren, kan ons dit een boost geven.
derjong1
Alaaf de zouwerei, sneij.
derjong1
@armando en de rest

Dit is nou precies waar het misgaat.
Je weet niet waar je mee te maken hebt ????
Moeten we dan gvd bang zijn voor jullie ???
Maken jullie de dienst uit in het stadion ????
Hebben jullie ook een knok ploeg, die ergens op een wei zich in elkaar laten slaan ???


Roda supporters hebben respect voorelkaar, zolang er niemand last van heeft.
En laat dat juist wel gebeurt zijn, afgelopen vrijdag.
De pijlen schoten richting publiek.
Mensen doken en renden weg.
Sommige met tranen in de ogen.
Ze liepen langs mij door, en riepen, hier kom ik nooit meer.

En die laatste alinea doet mij het meest pijn.
derjong1
@ DK

Ik train ook, met lichaam maar ook met mijn hersenen.
En daarom heb je ook 2 groepen die deze actie verschillend beoordelen.
Ook al is de groep die deze actie goed keuren, veel kleiner.
Maar zich menen meer en harder te laten horen.
Bij hoeveel procent van de aanwezige supporters denk je dat dit wordt goed gekeurd?
derjong1
Laat deze terror gasten dit op zuid eens proberen.
Ik sta niet voor mijzelf in.
Maar in mijn vak geen polonaise.

Hierop verder, op west kunnen toch een paar goedwillende supporters, zoon terror jaap, zijn badmuts van zijn bulles trekken.
derjong1
Het is zeker mogelijk om een paar van die gasten op te sporen.
Volgen tot zijn vervoer, desnoods naar huis.
Ze zullen en moeten de gevolgen dragen van deze terror.
derjong1
@ hutch

Jouw gedachten dat stiekem de mensen op zuid dit vuurwerk wel mooi vonden, omdat ze aan het filmen waren, slaat kant nog wal.

Waarschijnlijk en hopelijk is dit het laatste vuurwerk wat we ooit in Nederland te zien krijgen.
Maar er blijven mensen die alles juist blijven doen, omdat het juist verboden is.

Heb jij een naam voor deze mensen?
derjong1
Alle seizoenskaarten op west blokkeren.