[quote]413810[/quote]
Vrijdagavond,zolang de funders blijven ondersteunen,hoef je op deze manier niet druk te maken.
Want dit is alleen maar paniek zaaien.
En wie zegt dan dat wij ons spiegelen jegens andere clubs.
Je hoofdzakelijk naar je zelf kijken als club,en niet steeds maar wat raak praten.
Om anderen daar ook in mee te krijgen.
Steun je club,maar dat schijnt al moeilijk te te zijn.
Je mag blijzijn,dat deze club nog bestaat.
Forza RJC