#44
Poule rang
Johnnie

#44

Poule rang

0

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
Johnnie
Vente nog steeds samen met de dame uit Landgraaf? Want als hij er was, was hij vast gewoon op bezoek. Onbetaalbaar, al zou hij gratis komen
Johnnie
@DrHerjod2 denk dat je juist in Heerlen moet zitten om als noord-Afrikaanse Fransman. Daar is de landing vrij zacht te noemen
Johnnie
Waarom zou men geld vrij moeten gaan maken en een samenwerking aan moeten gaan voor een speler die transfervrij is?
Johnnie
Sowieso een gek iets dat wij die markt nooit eerder aanboorde. In en rond Parijs stikt het van talentjes die voor ons niveau interessant kan zijn. De profielen zijn meestal ook interessant met een dubbele nationaliteit opent het ook enigszins de poort naar Afrika. Groot sterk, rap, athletisch. En als je dan kijkt naar de noordelijke steden in Frankrijk woon je hier ook nog redelijk in de regio. Als die jongen rond Luik gaan wonen, spreken ze in hun eigen taal en zijn ze een uurtje of drie van thuis
Johnnie
Ik zie liever vanuit scouting dit soort, relatief goedkope, jongens komen. Dan dat we vanuit de scouting niets hoeven te verwachten.

Er zijn uiteindelijk altijd risico’s. Maar bekende, oude, reeds bewezen spelers. Daar hoef je niet voor te scouten en die kosten je een vermogen.
Johnnie
Daar is hij dan
Johnnie
Een speler die wellicht, met ehv roots, te huren valt:

Shane van Aerle
Johnnie
Ik zie ze liever zo’n spelers halen dan een matige speler of een uitgerangeerde. Dit is tenminste scouting. Of gaan we nu zeggen dat de scouting niet functioneert omdat ze niet met klinkende namen komen? Volgens mij heeft je scouting juist waarde als ze onbekende spelers halen die sterkhouders blijken te zijn. Want die kosten niets en zijn instant geld waard als ze voldoen. Geld uitgeven aan dure spelers, daar heb je geen scout voor nodig.

Vroeger haalde we juist alleen maar zon spelers
Johnnie
https://www.tiktok.com/@lfootballistique/video/7637956263564905750

https://fminside.net/players/7-fm-26/2000218484-zakarya-khaldi

https://sortitoutsi.net/football-manager-2026/person/2000218484/zakarya-khaldi

Voor wat het waard is.

Wellicht dat @Alli of @KoempelAnjovins iets meer inzicht kunnen geven aan de hand van data. Opvallend nu is dat hij een rechtsbenige speler is die ofwel als linksbuiten, 10 of spits wordt gezien die vooral het moet hebben van techniek en dribbels. Of het klopt kan ik aan deze gegevens niet zien
Johnnie
@Sjtubkop90 precies. Al wordt ons Eindhoven gehalte wel erg hoog zo. Leuke speler wel voor naast van den hurk