Ik zie liever vanuit scouting dit soort, relatief goedkope, jongens komen. Dan dat we vanuit de scouting niets hoeven te verwachten.
Er zijn uiteindelijk altijd risico’s. Maar bekende, oude, reeds bewezen spelers. Daar hoef je niet voor te scouten en die kosten je een vermogen.