#44
Poule rang
Kueb

#44

Poule rang

0

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
Kueb
[quote]415129[/quote]

Maak vandaag eens een wandeling door Kerkrade:

Het beleid van de club is in overeenstemming met de middelen die er zijn.

Meer geld binnenhalen uit Kerkrade? Wat stel je voor? Plofkraken? Sjnoefhandel?


De beste club van Limburg zijn we allang. De bekerfinales van mvv, de europacup

wedstrijden van vvv, de topklasseringen van fortuna s.: ze zijn er nooit

geweest
Kueb
[quote]414635[/quote]

Lijkt gisteren.

"Nooit degraderen! Wij zullen nooit degraderen!" Werd er gezongen bij ons (destijds op koempel tribune)

Leukste reactie op het prikbord was toen van (wijlen) Hammers:

"We vielen elkaar om de nek, sloegen elkaar op de schouders, en toen het rumoer eindelijk tot bedaren kwam, stond ik twee vakken verderop."
Kueb
Benieuwd naar volendam - willemII dalijk.

W2 speelt uit beter dan thuis, zeker als je de resultaten tegen de Jong teams buiten beschouwing laat.

Maar nu moeten ze, kunnen niet afwachten.

Nadeel is dat die Verheydt bij hun speelt. Die heeft al 5 finales play off gespeeld, en nog nooit gepromoveerd.

Ik heb volgend jaar liever Volendam dan W2 in de kkd.
Kueb
Als volgend seizoen Willem2, Graafschap, Almere, RKC, Nac, Heracles, Fc Emmen, Vitesse, Fc Den Bosch en Dordrecht in de kkd spelen, dan is het nog niet vanzelfsprekend dat wij weer de play offs gaan spelen.

En er zullen weer clubs zijn die meer geld gaan uitgeven dan ze hebben.
Kueb
In feite bestaat het hele rechterrijtje eredivisie en linkerrijtje kkd alleen nog maar uit "heen en weer" clubs.

Zonder externe geldschieter, of het nemen van grote risico's, of het uit handen geven van de club, is het dit.

Roda JC Kerkrade speelt naar de huidige demografische en economische mogelijkheden van zijn achterland.
Kueb
Het is Betaald Voetbal hè?

Als je aan de beperkte mogelijkheden van je eigen achterland wil ontsnappen,

zal er extern geld bij moeten komen.

Met veel geluk (en het wegblijven van pech) zou je nog kunnen promoveren uit

deze liga met de huidige begroting.

Maar structureel Eredivisie spelen gaat dan ook niet.
Kueb
Jammer jammer het scheelde niks. We waren minimaal gelijkwaardig.

Als je ziet wat Rkc Waalwijk nog kan laten invallen vlak voor tijd, om nog iets te redden, kunnen wij alleen van dromen.

Heel knap dat de leiding van Roda JC Kerkrade zover is gekomen met zo weinig middelen.

Maar in een thuisstad Kerkrade waar straatarme laaggeschoolde bejaarden strompelen door de verlaten pislelijke straten, is dit het maximaal haalbare op sportief gebied.



Kueb
Prima resultaat voor de play offs want vrijdag is nog alles mogelijk.

Kueb
Pffff, hèhè, de minimale doelstelling is gehaald!
Kueb
Emmen , voor de competitie al uitgeschakeld, zie ik 5 gele en een rode kaart

pakken en met een man minder een achterstand ophalen.

En wat een slechte tweede helft van ons.....