[quote]415285[/quote]
Site ziet er prima uit. Ik heb net het stukje over de transfertips gelezen. De inhoud is interessant, maar ik vond het niet altijd even vloeiend lezen. Er staan hier en daar wat grammaticale en stilistische foutjes in en sommige zinnen zijn aan de lange kant. Misschien daar nog wat extra aandacht aan besteden. Daar heb je tegenwoordig hele handige tools voor.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid

