[quote]413618[/quote]
Je weet het maar nooit, op Zuid gaan ze straks doeken over een aantal vakken of stoelen leggen, waardoor een deel van de mensen hun “vaste” plek moet opgeven.
Verder vind ik ook dat het allemaal wel erg lang duurt. Persoonlijk zou ik zo’n campagne gewoon al tijdens het lopende seizoen starten. Maar zoals wel vaker loopt de club achter de feiten aan, en niet alleen op dit vlak.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid

