[quote]415226[/quote]
Lijkt me een mooie stap voor hem. Denk dat -ie na zijn tweede jaar bij Roda en zijn seizoen bij Heracles niet meer geweldig in de markt ligt. Dan kun je vaak beter ''in de luwte'' ergens als assistent werken. Daarbij ben ik geneigd om te denken dat assistent zijn bij PSV nog wel aantrekkelijker is dan hoofdtrainer zijn bij pak 'm beet FC Volendam of zo.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid

