@KoempelAnjovins dank voor het delen! Beter transfers speculeren dan helemaal niets.
In dat opzich kan je het toch nooit goed doen voor mensen, ik vind het wel degelijk intressant en het brengt een kijkje op welke spelers (mogelijk) aanwinsten kunnen zijn.
Ter aanvulling inderdaad zouden we hier op het prikbord dit soort transfer speculaties ook graag zien en mee discussieren.