[quote]416069[/quote]
Je gaat onzin uit slaan nu. Misschien icm met de hitte.
Ik heb Dorenbosch regelmatig zien spelen en het is op meerdere aspecten zeker een verbetering. Niet alleen fysiek, lengte maar heeft juist vaker een meer creatievere pass naar voren. Ook bij Eindhoven balen ze allemaal dat hij vertrekt en was een stap hogerop logisch voor hem.