[quote]407403[/quote]
Omvergeblazen? Vooropgesteld, het was een heel matige pot van Roda maar we moeten niet gaan doen alsof ze van de mat gespeeld zijn door Jong PSV. Die hebben tot de penalty ook eigenlijk niks gecreëerd en de 0-2 viel ook niet bepaald na een periode van intense druk. Het was gewoon weer een typische Roda-thuiswedstrijd, licht dominant zonder veel af te dwingen en een tegenstander die de weinige grote kansen die ze krijgen wel benut.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid

