Typisch weer azijnzeikers hier. Iedereen snapt dat dit geen Messi is, maar gewoon heel slim beleid voor een positie die al is ingevuld.
Dit is een type speler waar je A) geen geld voor weggooit en B) zich alleen nog maar kan ontwikkelen

Floris