Wat is het nu dat wij in de uitwedstrijden wel acceptabel voetbal spelen? Ik krijg er de vinger niet meer achter. Feit is wel dat Müller nooit op 10 mag spelen. Er staat gewoon één middenvelder te veel op het veld. Hoop dat Paulissen op zijn plek kan spelen vrijdag. Of Breij op 10 en Seedorf gewoon op rechts. Krijgt van den Hurk ook nog eens een bal van de zijkant. Het moet anders. Van Dessel laat op tactisch gebied toch steken vallen op deze manier. Maar goed, we doen nog mee en het kan nog.