Zijn schoonfamilie woont inderdaad in Landgraaf, dus was ongetwijfeld gewoon op visite.
Materazzi
[quote]416039[/quote]
Heb je de lichtkrant van Sportpark Kaalheide weer.
Materazzi
[quote]415986[/quote]
Van die Khaldi hebben ze er bij de U-21 13 in 1 dozijn.
Materazzi
[quote]415575[/quote]
Ben ik met je eens. Köther speelde goed voor zijn blessure. Schwirten moet je sws verlengen, mits hij fit genoeg is/wordt.
Materazzi
[quote]415570[/quote]
Hoe fit oogt Sleegers?
Materazzi
[quote]415476[/quote]
Als dat netwerk van Penders zich alleen beperkt tot middelmatige Eindhoven-spelers, dan kunnen we de transfers toch beter weer alleen aan Robbie overlaten. Zo komen we nooit uit de KKD.
Materazzi
[quote]415345[/quote]
Déom echt alleen in de laatste wedstrijd tegen RKC Waalwijk goed gespeeld. Toen was ie zelfs met afstand de beste.
Materazzi
[quote]415330[/quote]
Behalve dat we nóg een speler op zijn positie niet nodig hebben, is het ook een heel matige speler.
Materazzi
[quote]415229[/quote]
Hadden ze vorig jaar ook met Paulissen moeten doen. Ze leren dus blijkbaar wel van hun fouten.
Materazzi
[quote]415117[/quote]
Precies, als dit de spelers zijn waarnaar ze vissen, hoeven we ons weer weinig ilussies te maken.