Rodafan 1996
Ieders kapitaal is uiteraard privé. Alleen bij de Funders is bekend hoeveel dat is. 5% is voor iedereen een fors bedrag. Iets waar je maanden voor moet werken of zelfs nog langer. Zoveel in de club investeren, wordt echt rendabel met de selectie van 1e jaar van Sibum. Deze spelers zoals Didden, Old Chick, Ouaissa, Zauner…..een langer contract aanbieden, rendeert wel. Daarom was Nol ook zo succesvol: Hij had oog voor talent en een fraaie bankrekening. Dan is het goed zaken doen.
Nu staan we met kleine beurs en TD, die 1e jaar gewoon top gescout heeft. Hopelijk lukt dit in jaar 3 wel weer met talenten uit eigen jeugd……..