#4
Poule rang
Jasper

#4

Poule rang

56

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
Jasper
Wat is waar van het gerucht dat er een oefenwedstrijd is tegen Napoli ?
Jasper
Hutch

Dus schaf je seizoenskaart aan.

No matter what!!!
Jasper
Hutch

Positieve energie helpt ons vooruit. Schaf zelf een seizoenskaart aan en haal je beste vrienden ook over om dat te doen………Kunnen we het aantal seizoenskaarten actief verhogen.
Jasper
Hopelijk wordt U19 kampioen.
Jasper
Had Metallist Charkow ook niet toevallig blauw als club kleuren?
Jasper
Rodafan 1996

Ieders kapitaal is uiteraard privé. Alleen bij de Funders is bekend hoeveel dat is. 5% is voor iedereen een fors bedrag. Iets waar je maanden voor moet werken of zelfs nog langer. Zoveel in de club investeren, wordt echt rendabel met de selectie van 1e jaar van Sibum. Deze spelers zoals Didden, Old Chick, Ouaissa, Zauner…..een langer contract aanbieden, rendeert wel. Daarom was Nol ook zo succesvol: Hij had oog voor talent en een fraaie bankrekening. Dan is het goed zaken doen.

Nu staan we met kleine beurs en TD, die 1e jaar gewoon top gescout heeft. Hopelijk lukt dit in jaar 3 wel weer met talenten uit eigen jeugd……..
Jasper
De discussie of de Funders wel genoeg investeren, kan voor mij stoppen.
Ze investeren nl 0,4% van hun eigen vermogen in 1 seizoen.
Als iemand hier dit overtreft, heeft hij/zij recht om te beweren dat t anders kan.
Ik kom zelf ruim lager uit dan de 0,4%…….
Jasper
Support was weer fenomenaal.
Schitterende support en fraai spandoek voor KvD!!

Ik hoop op meer O21 en O19 spelers. Beter dan onze flank spelers bij O19.


FORZA RODA!!!!!
Jasper
Vanavond de kansen benutten zodat uitvak een mooie avond heeft. Aan deze fans zal t zeker weer niet liggen.

FORZA RODA!!
Jasper
Nu vraag ik mij af waarom El Meliani in minuut 89 mag invallen…….Verdient hij niet en om eerder in te vallen dan Lajud en iets meer tijd te krijgen.