RKC verspeelt 2 punten vandaag. Gunstig voor ons. Bij winst gaan we weer over RKC heen
Wesley2702
Die uneken had zijn tweede geel moeten hebben, wordt toch echt gespaard hier weer….
Wesley2702
Wat een prutsers.
Wesley2702
Zojuist een mail ontvangen dat de oosttribune gesloten blijft woensdag.
Wesley2702
Hebben wel de zwaardere tegenstanders gehad nu, dat scheelt misschien iets in het verdere verloop tot aan de winterstop
Wesley2702
Ongelofelijk dit spel…
Wesley2702
Jezus weer een inspeelpass van onze verdediging wat een goal is voor de tegenstander
Wesley2702
Verdediging is zwaar ondermaats vandaag! Zware fouten waar 3 goals voor ADO uit komen
Wesley2702
[quote]396220[/quote]
Voor nu zaterdag tegen jong Utrecht
Wesley2702
Stel je hebt 3 seizoenskaarten tot je beschikking maar kan deze niet gebruiken ivm een bruiloft, kan je dan iemand anders blij maken met eenmalige tickets of hoe zit dat?