Beste mede supporters ,
Wij gaan elke thuis wedstrijd met 5 man naar roda jc , al tientallen jaren zijn wij rodajc fans .
Elke jaar goed of slecht wij verlengen en blijven 'onze 'club trouw !
Veel mensen zijn teletekst supporter of gewoon 'succes supporter '
Liever met een aantal duizend echte fans in het stadion, als een hoop 'nep support ' nog niet eens fan zijn, en die alleen komen kijken als ze een gratis kaartje krijgen via een bepaalde actie !
Forza Rjc