#34
Poule rang
r20j21c

#34

Poule rang

11

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
r20j21c


[quote]414880[/quote]

Roda Jc is geen herstel centrum ofzo , ze moeten geen blessure gevoelige spelers halen !

pauli brengt niks die jansen is ook niks schwirten ook niks , !

forza rjc
r20j21c
[quote]414817[/quote]

Dat klopt

Maar wij rodajc hebben veel succes supporters / of mensen die alleen komen als rodajc gratis kaarten weg geeft !

Echte fans zoals wij gaan altijd met een groep elk jaar over nieuw verlengen wij onze seizoenkaart zoals echte fans dat gewoon doen .

Forza rjc
r20j21c
[quote]414793[/quote]

Nooit oude spelers terug halen , laat dat maar !

pauli als voorbeeld
r20j21c
[quote]414688[/quote]

Dusseldorp heeft ribben gebroken na moutain bike ongeluk !
r20j21c
[quote]414695[/quote]

Sixsens is gewoon open !

Bekende van ons die vertelde dat !

r20j21c
Beste mede supporters ,

Wij gaan elke thuis wedstrijd met 5 man naar roda jc , al tientallen jaren zijn wij rodajc fans .

Elke jaar goed of slecht wij verlengen en blijven 'onze 'club trouw !

Veel mensen zijn teletekst supporter of gewoon 'succes supporter '

Liever met een aantal duizend echte fans in het stadion, als een hoop 'nep support ' nog niet eens fan zijn, en die alleen komen kijken als ze een gratis kaartje krijgen via een bepaalde actie !

Forza Rjc
r20j21c
[quote]414566[/quote]

Word tijd dat rodajc een andere shirt sponsor krijgt !

Begin juli !

r20j21c
[quote]414541[/quote]

Bij willem 2 er was strijd passie vechtlust !

Bij rodajc was dat er helemaal niet , jansen laat die bal voorkomen beerten verdedigd als een amatuer die had uneken nooit die bal mogen laten aan nemen.

r20j21c
Bij rodajc moet geinvesteerd worden in de selectie , anders beginnen we rond 20 juni weer met een zwakke selectie !

Hopelijk komen spelers met lengte creativiteit goal getters !

Forza geel zwart
r20j21c
[quote]414532[/quote]

Op prikbord is 70 procent onzin wat sommige vertellen !

forza rjc