[quote]413336[/quote]
En zelfs die brengt naar mijn mening te weinig.
Ziet er allemaal leuk uit maar heel veel meer heb je er niet aan.
Ik hoop dat een club voor Müller komt,zie ik anders liever op de bank.
Op naar seizoen 10 in de kkd als er niks veranderd…