#44
Poule rang
West14

#44

Poule rang

0

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
West14
[quote]415820[/quote]

Als we een systeem hebben met wingbacks en nog een ander systeem dan hebben we in ieder geval al 1 systeem meer dan afgelopen seizoen want dat was systeem God zegene de greep.
West14
[quote]415736[/quote]

Onder het mom van, je kan nooit genoeg linksbacks hebben.

Dat is hetzelfde dat als je een nieuw huis gaat bouwen en 7 loodgieters in dienst neemt, 1 timmerman en 1 metselaar.
West14
Ow Pep, en ik ben al jaren geen moderator meer. Ik kan me ook niet eens herinneren of ik jou ooit geband heb.
En dan ook nog, met Zon en Dieter heb ik jaren geleden mailverkeer gehad, totaal geen problemen met hun.
Wel jaren geleden met @Beckenbauer, maar die vond het ook wel leuk om te chargeren en te etteren.

Dus gast, scheld maar, doe maar, het doet me niks, zo vaak ben ik hier niet aanwezig op het pb maar je richt je op de verkeerde.
West14
@peppie

Jij weet ook niks want ik ben Theike

Dus wie je de hele tijd voor rotte vis uitmaakt, geen idee, maar je zit helemaal mis.
West14
En er zou interesse zijn in Flekken, dat brengt ook weer geld in het laadje.
West14
PO binnen, onvoorstelbaar
West14
[quote]411383[/quote]

Io dacht precies hetzelfde @Rodahatz
West14
De les van vandaag. Van eigen spelers uitfluiten worden ze niet beter. Van uitfluiten van Postema/uitploeg wel.
West14
De truc met "we spelen in de uitshirts" dan winnen we tenminste heeft als allerlaatste redmiddel ook niet geholpen.
West14
[quote]410272[/quote]

Bij de staatsloterij win je alleen geldprijzen @Hutch