Ow Pep, en ik ben al jaren geen moderator meer. Ik kan me ook niet eens herinneren of ik jou ooit geband heb.
En dan ook nog, met Zon en Dieter heb ik jaren geleden mailverkeer gehad, totaal geen problemen met hun.
Wel jaren geleden met @Beckenbauer, maar die vond het ook wel leuk om te chargeren en te etteren.
Dus gast, scheld maar, doe maar, het doet me niks, zo vaak ben ik hier niet aanwezig op het pb maar je richt je op de verkeerde.