@Tomrjc Zo gemakkelijk praten de Servais geen goed werk levert... Ik herinner je er even aan dat hij eigenlijk gewoon in zijn eerste seizoen had moeten promoveren. Het tweede seizoen hebben we de 12e plek voornamelijk te danken gehad aan Sibum die liet zien een beginnend coach te zijn, en veel te lang vast hield aan dingen die niet werkten (zoals 'n Cukur in de spits). Het afgelopen seizoen hadden we met een iets betere trainer, en iets minder pech met blessures ook zomaar 3e of 4e kunnen eindigen.
Daarnaast vergeet je dat Roda sinds hij TD is, alleen maar zwarte cijfers heeft geschreven, en minder geld heeft uitgegeven dan ooit tevoren.
Dus al bij al, vind ik dat Robbie het gezien de middelen zeker niet slecht doet. Ja hij heeft natuurlijk wel eens een mispeer ala Lajud, Pourie, Sedjiu etc, gehad. Maar ik geef het je te doen om jaar in jaar uit alleen maar spelers te halen die functioneren, met een middenmoot kkd budget.