Laten we vooral respect hebben voor mannen als Wim Dusseldorp. Stond er toch weer. Na successen uit het verleden wederom de stap gemaakt. Wellicht een verkeerde gok, maar het idee om te regionaliseren was niet verkeerd. Hoe vaak wordt dat namelijk niet geroepen hier, dat ze mensen uit de regio moeten gebruiken? En dat trainers niet meteen hun eigen netwerk meenemen, maar zelf baas in eigen huis moeten zijn?
Om Wim nu uit te maken voor rotte vis is weinig respectvol en onnodig. Gegokt en niet geworden wat men ervan gehoopt had, je kunt niet altijd 6 gooien met onze budgetten.