[quote]415629[/quote]
Want het is niet slecht? Weer dezelfde werkwijze als afgelopen seizoen? Gouden bergen beloven maar niks klaarspelen? “ wij gaan voor promotie” “ in 2027 zijn we de beste club van Limburg “.
Ik ben goed in mijn werk, Servais is dat duidelijk niet, dat is de waarheid. Ik ben niet opgeleid om TD te zijn, hij wél, en hij voldoet al jaren niet. Net zoals er geen visie voor de club is, er worden uitspraken gedaan maar er is nergens te zien hoe we het gaan doen en wanneer.
Mocht bovenstaande veranderen dan kan het zomaar gezelliger worden in het stadion.