In de play-offs moet je dit soort wedstrijden (qua kaliber tegenstander) winnen. Laten we dus aub die ambitie uit ons hoofd gaan zetten, dan is de teleurstelling niet zo groot.
RuudHervormer
[quote]410091[/quote]
Dat die idioot op West z’n fluitje eindelijk eens in z’n reet heeft geschoven.
RuudHervormer
Die dikke in W12 kan zich beter eens een kroket naar binnen gaan schuiven met die achterlijke leuzen richting medesupporters.
RuudHervormer
[quote]407056[/quote]
Zing ons eens een liedje Heléne
RuudHervormer
[quote]404110[/quote]
3 maal is….
Je had het fout bij een of andere Surinamer in de zomerperiode, fout bij een of andere belg 2 weken geleden. Hoe geloofwaardig is dit?
Laat je aub niet gek maken door deze vent
RuudHervormer
[quote]400729[/quote]
Helemaal vergeten dat wij België hebben geannexeerd!
RuudHervormer
[quote]394941[/quote]
Geblesseerd. Over z’n derde been gestruikeld in de warming up
RuudHervormer
[quote]394934[/quote]
Je moet wat he met Seedorf die uitvalt. Lajud, Griffith of Takidine… dan is het linksom of rechtsom altijd klote
RuudHervormer
Hoe kun je nu in godsnaam Takidine erin gaan wisselen?!
RuudHervormer
[quote]390430[/quote]
En toen werd je wakker…
Misschien is het beter om je Football Manager tactieken gewoon een discussie te laten zijn tussen je eigen hersenkwabben en hier geen onrust te stoken.