[quote]415462[/quote] @peppie te koop?? Jij bent lang niet meer in Vaals geweest! Gewoon meepakken bij een terrasje. Maar even met de beste bedoelingen van mijn kant. De stoere praat en krachttermen die je vaak gebruikt, heel veel mensen nemen het echt niet serieus. Dat je het niet overal, of zelds overal niet mee eens bent kan maar zet jezelf niet zo te kakken hier kerel. đđģâī¸