#44
Poule rang
Heerlen

#44

Poule rang

0

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
Heerlen
[quote]414411[/quote]

Klopt, ze spelen in Italië en eren daar een van de grootste spelers van de wereld met muurschilderingen. Is trouwens ook een hele andere kleur blauw dan Everton
Heerlen
[quote]413830[/quote]

Wedstrijdje kijken tussen het hoogste jeugdteam van 2 clubs waar hij allebei voor gespeeld heeft?
Heerlen
Gister vatte het hele seizoen samen.

We spelen redelijk zonder echt dreigend te worden of veel weg te geven. Komen na een van de weinige aanvallen op 0-1. Daarna is het billen knijpen en wachten op de 1-1. Die viel helaas in de allerlaatste seconde.
Aangezien we over het algemeen door de wissels niet sterker worden weet je dat het daarna moeilijk wordt.
Des ondanks in de laatste minuut zelf de kans op 1-2.
Die maken we niet en met penalty’s eruit…

Had je vooraf prima al kunnen opschrijven dat het zo zou gaan haha
Heerlen
[quote]411846[/quote]

Vind het juist een prima tijd. Kunnen er een hoop kinderen komen die bij een 8 uur wedstrijd waarschijnlijk niet aanwezig zouden zijn.
Gewoon vanuit t werk lekker naar het stadion toe en een frietje en halve liter bier bestellen
Heerlen
Het seizoen gaat dinsdag beginnen!
Vooraf een 50/50 tweeluik….hopelijk kunnen onze ervaren jongens iets extra’s brengen. Ik heb er in ieder geval zin in😁
Heerlen
[quote]411672[/quote]

Nu alleen nog een oefenwedstrijd tegen in Italiaanse topclub in het PLS komende zomer…
Heerlen
[quote]411418[/quote]

Zou idd ook echt van een subtopper in de eredivisie naar een kkd clubje vertrekken😂😂
Heerlen
[quote]411390[/quote]

Laten we het maar bij haalbare spelers houden op dit prikbord….
Heerlen
[quote]411332[/quote]

Die heeft gister 3x Janssen met een steekbal gevaarlijk door laten komen. Normaal vind ik Griffith ook niet super maar gister vond ik hem (vooral eerste helft) echt wel heel goed en dreigend.

Maiorano komt toch ook helemaal niks uit in de minuten dat hij speelt?! Heeft 1x een leuk schot gehad wat erin viel maar verder minimaal even bagger als de rest van de vleugelspelers
Heerlen
[quote]411332[/quote]

Die heeft gister 3x Janssen met een steekbal gevaarlijk door laten komen. Normaal vind ik Griffith ook niet super maar gister vond ik hem (vooral eerste helft) echt wel heel goed en dreigend.

Maiorano komt toch ook helemaal niks uit in de minuten dat hij speelt?! Heeft 1x een leuk schot gehad wat erin viel maar verder minimaal even bagger als de rest van de vleugelspelers