Gister vatte het hele seizoen samen.
We spelen redelijk zonder echt dreigend te worden of veel weg te geven. Komen na een van de weinige aanvallen op 0-1. Daarna is het billen knijpen en wachten op de 1-1. Die viel helaas in de allerlaatste seconde.
Aangezien we over het algemeen door de wissels niet sterker worden weet je dat het daarna moeilijk wordt.
Des ondanks in de laatste minuut zelf de kans op 1-2.
Die maken we niet en met penalty’s eruit…
Had je vooraf prima al kunnen opschrijven dat het zo zou gaan haha