[quote]413004[/quote]
Knvb heeft wat
Als je ergens de schuld zoekt doe dat dan bij ons bestuur en niet de knvb dom gelul wie speelt een hele wedstrijd voorin waardeloos niet de knvb wie mist penals niet de knvb
En ben eerlijk het is al een godswonder dat we po hebben gehaald of ligt day ook aan de knvb