het zou toch stunt zijn als robbie vente zou binnenhalen
rodafan123
[quote]415670[/quote]
waar weet jij van dat hij graag na roda wow
rodafan123
hebben toch gewoon goeie foto’s geplaatst [quote]415578[/quote]
rodafan123
Rumpf is wel mee gesproken met bleek ook te duur te zijn dat was wel toen servais er al was
rodafan123
[quote]415120[/quote]
ja toen was servais er al
rodafan123
[quote]415060[/quote]
Zolang het niet bevestigt is blijft het een gerucht he
rodafan123
en of je echt meer supporters trekt door oefenwedstrijd er aan te koppelen betwijfel
ik
rodafan123
[quote]414920[/quote]
de meeste oefenwedstrijden op de opendag worden niet gespeeld door bang voor rellen
en denk inderdaad dat wmc is het stadion is die tijd
rodafan123
denk dat niemand weet hoeveel je verdiend in de 2 divisie
rodafan123
ik weet niet hoelang hij nog contract heeft zou natuurlijk ook kunnen dat
als hij in zijn laaste contract jaar zit dat ze zo’n zelfde constructie hebben afgesproken als met rob penders