[quote]413613[/quote]
Neppie, wat ben jij toch een zuurpruim, gewoon een raar mens. Natuurlijk mag je schrijven wat je wil, maar wat is eigenlijk jouw doel op deze site.
Blijkbaar werk je niet en lig je alleen maar op je luie klote te zoeken naar berichten om je ongefundeerde mening te spuggen.
Dat betekent overigens, zonder voldoende en feitelijke onderbouwing, bewijs of goede redenen.
Natuurlijk heeft ook de moderator met jouw inmiddels 6 accounts weinig mogelijkheden om je van dit forum af te gooien, maar dan toch blijft mijn vraag, doe je dit alleen maar uit zieligheid of heb je thuis geen klote in te brengen.
Probeer gewoon eens iets zinnigs te zeggen, wellicht reageren anderen dan niet zo op jou.