Prima aankoop. Ook weer een speler die multifunctioneel inzetbaar is. Kan ook prima op de rechterflank uit de voeten. Bij Cambuur wel is ingevallen als rechtsback en zelfs al rechtsbuiten.
Armando
[quote]414088[/quote]
Reden is al bij verschillende KKD clubs aangeboden. O.a. bij FC Emmen voor een proefperiode, net als Silvester vd Water. Bij beide spelers zag Emmen ervan af. Kan natuurlijk verschillende redenen hebben.
Armando
[quote]408527[/quote]
Nee.
Armando
[quote]406338[/quote]
Hahahaha..
Armando
[quote]405715[/quote]
Zingen wel meer dan twee liedjes knuppel. Misschien eens naar het stadion komen.
Armando
[quote]405292[/quote]
Amen.
Kuifje slaat de plank volledig mis met deze maatregelen.
Armando
[quote]405068[/quote]
Ik ben ook nergens op uit. Maar je loopt wel erg veel onzin te verkopen.
Armando
[quote]405061[/quote]
Je lult zoveel uit je nek.
Armando
[quote]405037[/quote]
Karlsbande heeft mee geholpen aan de sfeeractie. Welke groepen willen ze weren? UK was vandaag aanwezig bij Aachen tegen Essen.
Armando
[quote]405035[/quote]
Hahhaha. Geen idee waar je dat gehoord hebt, maar daar klopt vrij weinig van.