Sfeer en stimmung bouwen is goed, maar laten we eerlijk zijn voor degene die Roda de schuld geven: er is vuurwerk geschoten op zowel volwassenen als kinderen. Idee was leuk tot die pijlen over het veld (en in de dug-out) gingen.
"Ja maar maar maar de UK is het niet schuld!", jongens, jullie zijn degene die vuurwerk schoten en niet konden mikken, dit is het logische gevolg. Bek houden en accepteer het, we zijn (bijna) allemaal volwassen. Eigen schuld dikke bult.