[quote]413670[/quote]
Ik had vooral gehoopt dat ze met dezelfde wapens konden strijden, of het gelukt zou zijn of niet.. ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Kevin nooit een eerlijke kans heeft gehad. Met een staf van een deeltijdse T2 en een fossiel die amper weet hoe hij de computer moet opzetten laat staan gebruiken om wedstrijden te analyseren. Dan spelers halen die niet in zijn systeem passen en dan jammer genoeg toen de trein begon te lopen veel blessures heeft moeten opvangen.
Maar het is nu eenmaal zo gelopen en hoop dat van Dessel ergens anders wel die kans krijgt om iets op te bouwen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid

