[quote]413090[/quote]
Onzin, er was in de blessuretijd nog een blessure dus dan is het logisch dat er nog een minuut bij komt. Schei toch eens uit met dat Calimero gedrag. De problemen bij Roda zijn structureel en beleidsmatig van aard, dat heeft niks met de scheids te maken. Die had Hurkie ook zomaar rood kunnen geven in de 1e helft.