@IgnaceOffermansUdonThani
Ja,Ignace, dat is precies mijn punt van kritiek op de funders. Niet dat ze te weinig investeren, maar van quitte af aan niet geïnvesteerd hebben in mensen met ervaring, knowhow en een netwerk. Op organisatorisch vlak leg je net het fundament om een plan te laten slagen. Zeker als de voetballerij een onbekende wereld voor je is. Dan ga je toch niet met mensen zonder ervaring aan de slag. Heb ik echt nooit begrepen. En het feit dat ze na het ontslag van Van As nooit meer zichtbaar hebben ingegrepen en zich momenteel liever als sponsoren betitelen, legt de tekortkomingen op dat vlak pijnlijk bloot. Visieplannen mislukken al in de kern, waardoor je sportief achterop raakt. Dat doet overigens niks af aan de dankbaarheid dat ze de club van de ondergang gered hebben.