
Goedemorgen, wellicht is het jullie niet helemaal ontgaan, want wij hebben het wel eens over gebrek aan voetbalkennis in het bestuurd van onze mooie club, maar bij NAC bakken ze er op dat vlak ook vrij weinig van. Die TD en trainer zijn nou niet bepaald het neusje van de zalm en je ziet aan een Almere en Willem II dat het hen best nog wat moeite heeft gekost om zich aan te passen aan het KKD niveau, waarschijnlijk zal een van beiden wel promoveren, maar dat betekend dat er eentje ondanks een hogere begroting toch nog een jaartje in de KKD moet ballen en het parachute bedrag valt dan ook weg, waardoor je begroting wat naar beneden gaat, nog even los van dat een speler zoals die Dodeman van Willem II misschien niet nog een jaartje KKD wil ballen. Dus geld is zeker niet zaligmakend op dit vlak, maar wat je ermee doet, iets wat bij ons ook actueel is. Zoals Maurice Graef gisteren tijdens Tafel Voetbal zei, die versterkingen in de winter, die brengen zelden tot nooit wat. Meestal haal je een voetballer met gebrek aan ritme, die in een stroeve ploeg komt, waardoor die niet tot zijn recht komt. Als je die Vancsa nu als invaller ziet brommeren langs de lijn bij Lommel dan kun je je niet voorstellen dat het dezelfde speler is die vorig seizoen bij ons speelde. Rob Penders moet in de basis inzetten op het fitter maken van de selectie, dat betekend waarschijnlijk iets minder tactisch trainen, maar zorg er eerst maar eens voor dat het elftal 2 wedstrijden op een paar dagen kan spelen, los daarvan kun je daarna het voetbal erin gaan slijpen, en als je dan eindelijk op de vleugels eens wat creativiteit toevoegt dan moeten we zeker in de Top 5 kunnen uitkomen. En wie weet kunnen we dan verrassen, de optimist blijft altijd hopen ;-) vond jeffrey van as wel recht voor zijn raap, bij zijn aantreden in 2020 werd al uitgesproken zo snel mogelijk naar de eredivisie te promoveren, nu 5 jaar later dobber je nog steeds rond in de KKD.