[quote]410905[/quote]
wat een onzin weer over Servais .Dit geldt namelijk voor bijna alle clubs ( op de top 2 na).Als Roda dit zich moet gaan afvragen dan kan Almere,RKC, willem2 ,VVV, etc zich dit ook allemaal gaan afvragen. Overal is blijkbaar de TD ongeschikt volgens deze logica