#44
Poule rang
rodasport

#44

Poule rang

0

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
rodasport
@Vrijdagavond

Veel sterkte en beterschap !
rodasport
Zijn er nog steeds onnozele die denken dat het zonder onze funders nu beter zou zijn, of gaat worden ?
Domme mensen !
rodasport
[quote]410905[/quote]
wat een onzin weer over Servais .Dit geldt namelijk voor bijna alle clubs ( op de top 2 na).Als Roda dit zich moet gaan afvragen dan kan Almere,RKC, willem2 ,VVV, etc zich dit ook allemaal gaan afvragen. Overal is blijkbaar de TD ongeschikt volgens deze logica
rodasport
[quote]410905[/quote]
wat een onzin weer over Servais .Dit geldt namelijk voor bijna alle clubs ( op de top 2 na).Als Roda dit zich moet gaan afvragen dan kan Almere,RKC, willem2 ,VVV, etc zich dit ook allemaal gaan afvragen. Overal is blijkbaar de TD ongeschikt volgens deze logica
rodasport
[quote]401113[/quote]
je wint wedstrijden niet alleen door te scoren maar ook om tegendoelpunten te voorkomen.
Waar staat Emmen eigenlijk in de stand? hier wordt gedaan of Emmen met Postuma zo een geweldig netwerk heeft. Waarom staan ze dan niet boven Roda?
rodasport
[quote]401087[/quote]
Ja een soort Boekhoorn of van Seumeren is natuurlijk ideaal
"Elke investeerder wil een soort inspraak" ja en vooral er geld aan willen verdienen iets wat onze Funders maar ook Boekhoorn en Van Seumeren niet doen Dat is het grote verschil. En op dat soort cowboys zit ik niet te wachten.
rodasport
Onze peppie maar klagen dat Servais geen netwerk heeft. hij begrijpt nog steeds niet dat Servais het niet in zijn eentje doet maar samen met peters en Vergoossen en nog wat andere scouts zoals Van Mierlo met dat netwerk is dus niks mis mee. als je ziet wat Roda de laatste jaren aan transfersommen heeft verdiend kun je moeilijk volhouden dat ons netwerk zo slecht is.
rodasport
[quote]394434[/quote]

Goede analyse Viro !

Wissels zijn soms niet te begrijpen ,maar pluspunt is wel dat er een goed georganiseerd team staat. We doen niet onder voor de KKD toppers ,dat hebben de laatste 2 wedstrijden wel bewezen.
rodasport
[quote]393881[/quote]
daar heb je wel een punt al was de inzet tegen Cambuur prima naar mijn mening
rodasport
[quote]393867[/quote]
Er zijn clubs met een hogere begroting dan Roda die onder ons staan. Geeft jou dat ook te denken of gaat het jou alleen maar om het afkraken van Roda? Ben je trouwens familie van Peppiestuta ? iemand die niks anders doet dan afkraken en zeiken over Roda maar anderen Zeikers noemt?