[quote]409142[/quote] Nietszeggend was het woord. Dat is een synoniem voor onbeduidend.
Verder is het uitfluiten van oud-spelers, of je daar nou zelf doet of niet, geen enkele aanduiding dat er bij een club 'iets kan ontstaan'. Zoals je het in je laatste prikker omschrijft, kan ik me er meer in vinden, maar dat gefluit richting oud spelers heeft daar niets mee te maken. Weet je überhaupt of dat bij Volendam of Telstar niet gebeurt?
Dat is eerder het gedrag van een fan met een Calimero complex die zit af te geven op spelers en clubs die Roda achter zich hebben gelaten. Op het moment dat een oud speler een versterking zou kunnen zijn, is het afschrijven op basis van iets dat hij ooit gezegd heeft over Roda gewoon heel, heel klein. Niet dat ik Remans of Souren per se versterkingen vind, maar als je zo denkt blijf je gegarandeerd onbelangrijk, onbenullig, nietszeggend, futiel, gering, onaanzienlijk, miniem.