Alhoewel promotie weer niet lukt dit jaar staat roda stabiel. Ja van dessel gaat weg en vele vinden dat onterecht? Wanneer we thuis niet kunnen winnen weinig scoren, vaak oncreatief voetbal laten zien en maar lange ballen geven. Alleen omdat van dessel een koempel is moet hij trainer blijven. Nou met penders krijgen wij een tactische trainer die veel lof krijgt waar hij ook is geweest. Onze belangrijke spelers zijn vastgelegd. Nu werken aan het verder samenstellen van de selectie van komend seizoen.