#44
Poule rang
Tommeke045

#44

Poule rang

0

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
Tommeke045
[quote]415952[/quote]

Klopt haha net pas filmpje gezien. Echt een mooi shirt. Minimalistisch met een knipoog naar het verleden
Tommeke045
Mooie thuis tenue. Dat earrea logo op de mouwen moet mij denken aan toen diadora ip de mouwen stond
.
Tommeke045
Blum was niet afgestest. Roda was gecharmeerd van hem maar zijn club wou hem terughebben
Tommeke045
Als sami echt slim is blijft hij zoizi nog 1 jaar bij nec met cl voetbal daar
Tommeke045
Dat derde shirt ziet er leip uit. Ik ga gelujk mijn sk verlengen maandag.
Tommeke045
Alhoewel promotie weer niet lukt dit jaar staat roda stabiel. Ja van dessel gaat weg en vele vinden dat onterecht? Wanneer we thuis niet kunnen winnen weinig scoren, vaak oncreatief voetbal laten zien en maar lange ballen geven. Alleen omdat van dessel een koempel is moet hij trainer blijven. Nou met penders krijgen wij een tactische trainer die veel lof krijgt waar hij ook is geweest. Onze belangrijke spelers zijn vastgelegd. Nu werken aan het verder samenstellen van de selectie van komend seizoen.
Tommeke045
Jaaaaaaaa
Tommeke045
Bij overwinning bus opwachten?
Tommeke045
Gevoel is dat we niet doorgaan. Hoop is 0-1
Tommeke045
Treichel wat een redding. Heb het terug gekeken was geen buitenspel. Gewoon een zeker doelpunt eruit gehaald