#42
Poule rang
MaartenF

#42

Poule rang

2

Punten

N/A

Huidige streak

N/A

Langste streak
MaartenF
[quote]415950[/quote]

Ja klopt. Actie loopt nog tot en met zondag. Op=op.
MaartenF
[quote]415711[/quote]

Persoonlijk boeit mij dit inderdaad niet maar ik weet wel dat er veel lui zijn die inderdaad hun contant geld kwijt moeten en op moeten letten wat er van de bankrekening wordt afgeschreven, zowel persoonlijk als zakelijk. In deze regio meer dan anderen.

Maar goed ik hou erover op. Vind het gewoon geen slimme zet om er helemaal vanaf te zien. I rest my case.



MaartenF
https://www.rodajckerkrade.nl/volledig-cashless-betalen-in-het-parkstad-limburg-stadion/

Roda jc gaat veel inkomsten missen uit cash betalingen. Echt een brilliant domme actie zeker in deze streek.

Welke onnozele bedenkt nu zo wat?
MaartenF
Lol
MaartenF
Ja dat zeker, eens. Maar de rest van de kkd wil die jongen ook strikken, als in de kkd clubs met meer centjes.

Enige wat nog zou kunnen is dat hij goed past in zo'n Penders wingback systeem en daarmee gestrikt wordt.

Ik hoop het maar verwacht het niet.
MaartenF
Heeft de kkd clubs voor het uitkiezen. Geloof er niets van.

Past wel in Penders voetbal, dat wel. Maar dan nog.
MaartenF
[quote]414819[/quote]

Goeie. Of Ruud Hesp 🙏
MaartenF
Klaar mee. Gewoon nummer 1.
MaartenF
[quote]414037[/quote]

Hahahaha. Genieten dit. Wat een plan ook. Funders RAUS en dan verwachten dat het beter gaat. Haha!

Ik denk zelf dat het genoeg zelfreflectie uitstraalt dat er weer een RVClid op Technische zaken komt. Hierin laat de club namelijk wel blijken dat ze hulp nodig hebben om het Technisch beter op orde te krijgen, ook en vooral op de langere termijn.

Die Tuup die op die post komt zal ook wat moeten vinden van een Technisch Manager en de keuze's die gemaakt worden.
MaartenF
[quote]412288[/quote]

Als je maar lekker klaarkomt. 🤣 Ouw kut gek.