Volgens mij is Jorden familie van Pinokkio: hij is gewoon een trekpop van verschillende personen boven hem. We zullen het wel weer zien. De volgende trainer geven we opnieuw een kans; hopelijk krijgt hij wél inspraak over met welke spelers hij wil werken.
Daarnaast hoop ik dat er weer eens één of twee jeugdspelers de kans krijgen, want die kunnen toch niet veel slechter zijn dan sommige spelers uit de huidige selectie. Op die manier kun je een paar spelers halen die wat meer mogen kosten en de selectie aanvullen met jeugdspelers. Wij als Roda JC moeten gewoon meedoen om de plekken van promotie. En als we play -offs halen moet er ook plan liggen. De spelers moeten fit de play-offs ingaan, de spelers moeten ook iets om voor te voetballen hebben, want het zijn allemaal broodvoetballers die met hun benen hun gezin moeten onderhouden, en voor iedere uitwedstrijd die beetje ver weg is, moet je gewoon een hotel ingaan. De organisatie moet zorgen dat stadion helemaal vol zit. En als het dan een keer mis gaat, dan heb je er alles aan gedaan, maar dat gevoel heb ik nu al paar jaar totaal niet.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid

